Wydanie: PRESS 06/2015

Instagraj

Co robić, by redakcja z sukcesem zaistniała na Instagramie i cieszyła się natychmiastową reakcją młodych odbiorców.

Media na całym świecie głowią się nad Instagramem: 300 mln użytkowników, którzy umieszczają codziennie 75 mln zdjęć i dają 2,5 mld lajków, ale też stwarzają zasadniczy problem – czy w tym natłoku mogą jeszcze zaistnieć media? Okazuje się, że mogą.

Jednym z powodów, dla których Instagram nie był do ub.r. popularny w redakcjach, jest to, że z wyjątkiem wizytówki nie można nigdzie dodać klikalnego adresu do własnej strony internetowej. W efekcie publikowanie na Instagramie po prostu nie daje oglądalności na własnych stronach wydawcy czy nadawcy. Jednak Instagram ma inną zaletę, którą podkreślają praktycznie wszyscy korzystający z niego: dzięki olbrzymiej interaktywności użytkowników jak żaden chyba inny serwis doskonale nadaje się do promowania i kreowania marki, a to w świecie, gdzie już praktycznie każdy może być wydawcą, jest bardzo ważne.

Świetnie określił to Patrick Taylor, wydawca fotograficzny z The Denver Post: – Myślę, że moja strategia jest strategią zwiększania świadomości marki. I podkreśla: – Dzięki Instagramowi docieramy do audytorium, które w inny sposób nigdy by nie patrzyło na The Denver Post.

Stanisław M. Stanuch

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.