Wydanie: PRESS 05/2015

Łowienie młodych talentów

Drybling z Lewandowskim, wymiana odbić z Jerzykiem czy lekcje z Otylią Jędrzejczak – sponsorzy sportu dla dzieci i młodzieży chętnie wykorzystują gwiazdy.

Maj 2012 roku, stadion w Sulejówku. Za dwa tygodnie w Polsce rozpoczyna się największa sportowa impreza w historii – piłkarskie mistrzostwa Europy. Wcześniej setki chłopców i dziewcząt w wieku gimnazjalnym zagrają w finałach 15. edycji turnieju Coca-Coli. Na środku boiska ustawiony telebim, z ekranu przemawia przebywający na zgrupowaniu reprezentacji Polski Robert Lewandowski. Mówi, że to dla niego wyjątkowe przeżycie, bo jako dzieciak grał w tym turnieju dwukrotnie i właściwie od niego zaczęła się jego prawdziwa sportowa przygoda. 
Dziś Lewandowski jest ambasadorem imprezy. Znana twarz, sportowy idol to wręcz idealny czynnik działań marketingowych w pracy z młodzieżą.

Maciej Weber

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.