Wydanie: PRESS 05/2015

Lord Stanis

Marek Staniszewski, jeden z najbardziej znanych strategów w Polsce, jest albo uwielbiany, albo nienawidzony.

Piątek po południu. Wszyscy szykują się do wyjścia, bo w Canal+ w piątki pracownicy mogą wyjść do domu o 15.Do działu marketingu przychodzi jednak e-mail od Marka Staniszewskiego, dyrektora wykonawczego pionu marketingu Canal+ Cyfrowego: są ważne sprawy do omówienia i on chce, by cały zespół poczekał, aż wróci ze spotkania. 

Służbowa kolacja kończy się po 19. – Już  mi się dziś nie chce z wami gadać, pogadamy w poniedziałek – oznajmia po powrocie czekającej na niego załodze.

– Marków jest jakby dwóch: jeden budzi nadzieje na fajną relację, a drugi od razu daje odczuć, że ma cię w d... Nigdy nie wiedziałem, którego dziś spotkam, bo obaj chodzili wiecznie w tej samej marynarce – mówi Wojciech Dagiel, współwłaściciel agencji Lvov.

Agata Małkowska-Szozda

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.