Wydanie: PRESS 04/2015

W klinczu

Audytor przetargów reklamowych – duże pieniądze, niewielka odpowiedzialność.

Audytorzy w przetargach mediowych to w Polsce już od dziesięciu lat standard. Tak samo długo trwa jednak dyskusja, czy pracując na zlecenie reklamodawcy, audytor rzeczywiście dba o jego interesy.

– Firmy zatrudniają audytorów, bo zdają się oni zdejmować odpowiedzialność z działów marketingu za podejmowane przez nie decyzje – mówi Krzysztof Mocek, dyrektor zarządzający domu mediowego Carat. – W przypadku ewentualnych turbulencji zawsze można przecież wykorzystać taką rekomendację, by dowieść, że decyzja była podjęta obiektywnie – dodaje.

Lista zarzutów wobec audytorów ze strony domów mediowych jest długa. Lecz wygląda na to, że na razie pozostanie w szufladzie.

Agata Małkowska-Szozda

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.