Wydanie: PRESS 03/2015

Na początku był brief

Klienci wciąż nie rozumieją, że bez dobrego briefu wprost nie sposób stworzyć dobrej reklamy.

Wiele lat temu PTC Era, robiąc przetarg reklamowy, zaprosiła do niego znaną agencję Wieden & Kennedy. Na polskie agencje padł blady strach, lecz okazał się przedwczesny – Wieden & Kennedy wycofała się z przetargu zaraz na początku. Jako powód podała złą jakość briefu.
Słynna agencja mogła sobie pozwolić na rezygnację z klienta – polskie często nie mają takiego komfortu. Jak więc stworzyć dobry brief?

Agata Małkowska-Szozda

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.