Wydanie: PRESS 03/2015

Jak ćwierkać, by cytowali

W amerykańskich i angielskich mediach to Twitter, a nie Facebook jest dla mediów podstawowym narzędziem promowania swoich newsów.

Facebook buduje zasięg. Ale Twitter może dać to, co bezcenne dla każdej redakcji: zaufanie do tytułu i przywiązanie czytelników. Po kilku latach korzystania z Twittera zagraniczne redakcje mają już spore doświadczenie, jak się skutecznie nim posługiwać. Oto podstawowe zasady.

Stanisław M. Stanuch

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.