Wydanie: PRESS 01-02/2015

Top kampanii na SnapChata

Facebook idzie w odstawkę – teraz w promocji przyszedł czas na nowe społeczności, w tym SnapChata, który umożliwia wyświetlanie m.in. zdjęć, wideo, tekstów i rysunków widocznych do 10 sekund. Popularność tej aplikacji – ok. 700 mln zdjęć i materiałów wideo dziennie* – powoduje, że firm chętnych do skorzystania z tego kanału reklamy przybywa. Prezentujemy najciekawsze kampanie z wykorzystaniem SnapChata przeprowadzone w 2013 i 2014 roku na świecie

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.