Spis treści:

Nie przesuwam czaszek

Z dokumentalistką Ewą Ewart rozmawia Elżbieta Rutkowska.

Welcome to Poland

Hejterów atakujących zagranicznych korespondentów drażni to, że ci nie przedstawiają punktu widzenia z Polską jako pępkiem świata.

Dla cyfrowych słuchaczy

Gdy dużym antenom Polskiego Radia brakuje pieniędzy, mała antena internetowo-cyfrowa dostaje ich coraz więcej. Misja musi kosztować.

To ich szukano

Migracje w mediach.

Widz wie, za co płaci

Z Marianem Kmitą, dyrektorem ds. sportu w grupie Polsat i twórcą Polsatu Sport rozmawia Grzegorz Kopacz.

Amerykanie w Brukseli

Politico zrewolucjonizowało sposób pisania o kulisach władzy w Waszyngtonie. Teraz tak samo próbuje przeorać świat brukselskiej biurokracji.

Nie taki gamoń

Michał Sadowski, założyciel serwisu Brand 24, chwali się, że Biały Dom skorzysta z usług jego firmy. Potrafi się dobrze promować usługą wartą nie więcej niż 349 dol.

Koktajl nadawców

Francuska platforma telewizyjna Molotov.tv chce wysadzić w powietrze dotychczasowe przyzwyczajenia konsumentów telewizji.

Warsztat: Dociekliwy

Każdy z nas jest po trosze dziennikarzem śledczym, chociaż ja wolę określenie: dziennikarstwo dociekliwe – pisze Piotr Pytlakowski, dziennikarz „Polityki”

Eksperci do mediów

Chcąc być znanym ekspertem w tematyce naukowej, nie należy stosować się do zasady „Siedź w kącie, a znajdą cię”.

Sejm objazdowy

Radio Tok FM postanowiło usłyszeć swoich słuchaczy i ruszyło w Polskę z serią audycji wyborczych.

Przegraliśmy z państwem

Z Andriejem Sołdatowem – dziennikarzem śledczym i ekspertem od rosyjskich służb specjalnych – rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Papierowy koniec świata

Dziennikarze prasowi, którzy chcą pozostać w zawodzie, coraz częściej przechodzą do radia, telewizji i Internetu.

Facebook zna cię lepiej niż żona

Reklamodawcy mogą znaleźć na Facebooku zbiór żonatych mężczyzn zdradzających swoje żony lub aktualnych pracodawców rasistów. Nie pisaliście nic o swojej orientacji seksualnej na Facebooku? Nie szkodzi, portal ją zna.

Dadzą radę

Sytuacja, w której mamy badania z dwóch różnych źródeł, prowadzi do psucia biznesu – mówi Andrzej Garapich, prezes Polskich Badań Internetu.

Rozgrywka bez końca

Portale sportowe poszerzają ofertę treści i wdrażają nowe rozwiązania, by pozyskać i przywiązać do siebie internautów przed dużymi wydarzeniami w przyszłym roku.

Polityka reklamy

Z wykorzystaniem polityka w reklamie jest jak z zabawą granatem: o marce szybko stanie się głośno, ale jej wizerunek może ulec destrukcji.

Poprzednie numery

Press
Press
Press