10/2015

Press

Spis treści:

Press

Strażnik dóbr

Z Markiem Bieńczykiem rozmawia Cezary Łasiczka z Tok FM.

Ikony budzą demony

Obraz, który zmienił spojrzenie Europejczyków na kryzys imigracyjny, przez niektórych został okrzyknięty manipulacją. Jasnych dowodów na to nie ma.

Cena hipokryzji

Wyznawcy islamofobii nie opanowali zachodnich mediów – i to nie z powodu braku wolności prasy, tylko poczucia odpowiedzialności dziennikarzy.

Wersje i kontrowersje

Wikipedia jest dla dziennikarzy zawodową pomocą i prywatną udręką. Zwłaszcza w ich własnych biografiach.

Rozmowy kontrolowane

W Niemczech dyskusje na forach nigdy nie sięgnęły dna polskich, ale nawet tam media mają dość – i zmieniają zasady komentowania.

Rosjanie w Kijowie

Rosyjscy dziennikarze opuszczają Moskwę i jadą pracować do Kijowa, bo choć tam media też mają problemy, to nieporównalnie mniejsze.

Serce youtubera

Zdobytą w Internecie popularność niektórzy youtuberzy pożytkują do działań charytatywnych.

Szalony Lipek

Dziennikarz radiowy i telewizyjny, producent, pisarz i PR-owiec. W każdą z ról wkłada sto procent zaangażowania.

Blogi modowe kobiece

W ciągu kilku lat blogi szafiarek rozwinęły się w profesjonalne witryny o modzie.

Press

Pismo designerów

„The Good Life” – to, jak głosi jego podtytuł, pierwszy hybrydowy magazyn męski. Łączy też reklamę z tekstami, ale robi to pięknie.

10 milionów $ na redakcję

Z dziennikarzami serwisu ProPublica i laureatami Nagrody Pulitzera: Jessem Eisingerem i Charlesem Ornsteinem – rozmawia Jakub Mejer.

Press

Inna liga

Najbardziej znani komentatorzy e-sportu są już celebrytami wśród fanów gier.

Podaj dalej

Pomysł wydawcy na dobrze szerowane wideo w sieci wcale nie musi być związany z newsami.

Czas na podcast

Polacy kochają radio, mają smartfony, ale audycji dźwiękowych na nich nie słuchają.

Nietypowy kolportaż

Jak zarobić na nietypowej dystrybucji czasopisma? Połączyć je z kartą klubową? Sprzedać za pół ceny, a może rozdać za darmo?

Transformacja technokraty

Łatwiej zbudować wizerunek eksperta w mediach niż wiarygodnego polityka wśród mas.

Ranking firm public relations

Miniony rok pokazał, że rynek usług public relations w Polsce może jeszcze rosnąć.

Kulturalne dopasowanie

Siła marki wydarzenia nie przyćmi sponsora, jeśli ten umiejętnie dopasuje komunikację do stylu i charakteru imprezy.

Centrum do zadań specjalnych

Możliwości technologiczne i aranżacyjne centrów targowo-konferencyjnych są dziś ogromne – jedynym ograniczeniem jest budżet organizatora.

Szara eminencja

W starciu z dyrektorem finansowym dyrektor zarządzający, a nawet prezes oddziału agencji sieciowej jest na słabszej pozycji.

Poprzednie numery

Press
Press
Press
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.