Wydanie: PRESS 10/2016

W pętli offline – online

Za łączeniem działań offline i online w organizacji eventów przemawia dziś wiele – przede wszystkim zwiększenie zasięgu wydarzenia.

Rozwój rynku organizacji imprez wyraźnie wskazuje, że w grze o klienta coraz bardziej liczą się realizacje dodatkowo angażujące uczestników eventu – nie wystarczy już tylko obecność ludzi na imprezie, trzeba ich też złapać w sieci. Klienci oczekują więc dziś od branży eventowej, by wykorzystywała fotobudki, livestreaming, współpracę z blogerami, Snapchata, Instagram, Facebooka z tagowaniem, komentowaniem, hashtagami itd.

– Uczestnik eventu musi być cały czas online i dzielić się swoimi emocjami ze znajomymi – potwierdza Bogdan Wąsiel, dyrektor kreatywny agencji Jet Events. – Poprzez takie działania event nabiera drugiego życia: w świecie online – dodaje Anna Gogacz, general manager agencji Allegro.

Agnieszka Roszek

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.