Wydanie: PRESS 09/2016

Jej piętro, jej zasady

Katarzyna Sośnierz – rozczarowana i zmęczona branżą reklamy – jednak do niej wróciła, ale na swoich warunkach.

Trzy miesiące we Włoszech, dwa w Nowym Jorku, cztery w Azji – to były jej wakacje od życia.

Przepracowała w branży reklamy 22 lata, zyskała opinię jednego z najlepszych dyrektorów kreatywnych, lecz w 2013 roku odeszła z agencji Grey i wyjechała w świat.

Miała dość reklamy.

kiedy wiosną 2014 roku Katarzyna Sośnierz wróciła do Polski, nie czekała tu na nią żadna posada.

– Wszystkim egotykom z tej branży polecam zmierzenie się z byciem Mr. Nobody. To uczy pokory i dystansu – stwierdza.

Gdy rok później odbierała Grand Prix na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Golden Drum w Portorož za film „Ostatnia butelka” dla marki J.A. Baczewski, wiedziała, że wygrała nie tylko konkurs.

Agata Małkowska-Szozda

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.