Wydanie: PRESS 07-08/2016

Długo i dobrze

Długofalowy projekt CSR nie musi być lepszy od tych robionych ad hoc. Ale dobrze świadczy o strategii firmy

Mija właśnie 15 lat od opublikowania „Zielonej księgi Komisji Europejskiej na temat CSR” („Green Paper: Promoting framework for Corporate Social Responsibility”). A w niej – definicji społecznej odpowiedzialności biznesu. Wiele polskich firm zaczęło z czasem realizować projekty CSR. Czy to oznacza, że polskie przedsiębiorstwa w tym roku będą obchodzić jubileusze 15-lecia swoich programów? Niekoniecznie, bo takich trwałych działań, które znaleźć można i w najstarszych, i w najnowszych zestawieniach dobrych praktyk, publikowanych przez Forum Odpowiedzialnego Biznesu, jest niewiele. Czyżby tym, które wdrażano przed dekadą, upłynął termin przydatności?

Agnieszka Olbrot

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.