Wydanie: PRESS 06/2016

Wygrać emocje

W kampaniach wykorzystujących sportowe wydarzenia i gwiazdy ważne jest, by stworzyć kreację, która trafi do serca kibica.

Taki czas zdarza się raz na cztery lata. Zaraz po sobie następują dwie z trzech największych imprez sportowych na świecie: miesiąc po zakończeniu Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej we Francji ruszą Letnie Igrzyska Olimpijskie w Brazylii. – Bez wątpienia ten rok będzie bardzo dobry zarówno pod względem sportowym, jak i reklamowym – uważa Michał Łukawski, partner agencji B2sport.pl zajmującej się marketingiem sportowym.

Marketerzy firm chcących wypromować się przez sport już od kilku miesięcy pracują pełną parą. – Marki, które są aktywne w takim okresie, można podzielić na dwie grupy: oficjalni sponsorzy oraz firmy próbujące wykorzystać moment i nadchodzące wydarzenia – wyjaśnia Łukawski.

Od kilku tygodni oglądamy więc trenera Adama Nawałkę zachwalającego usługę Fair Play, w garniturach Vistuli pręży się Robert Lewandowski, telewizory Samsunga poleca Grzegorz Krychowiak.

Maciej Weber

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7355 (koszt 3,69 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.

Tutaj wpisz kod dostępowy otrzymany bezpośrednio od PRESS. Więcej informacji w regulaminie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo