Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Sztuczna inteligencja pilnuje komentarzy  |  PKO BP wybierze agencje  |  Wieczór wyborczy Interii i Polsat News  |  Zestawienie serwisów sportowych  |  Disney+ i Polsat Box Go ze wspólną akcją  |  Widownia bikini reality w TV 4 rośnie  |  Programy na Wielkanoc w RMF FM  |  Debaty w Radiu Szczecin  |  Dyrektor żegna się z Radiem Gdańsk  |  Premiery programów kabaretowych  |  Google zablokował ponad 5,5 mld reklam  |  O świętach w telewizji i popycie ze strony reklamodawców  |  Streetcom  |  WebTalk  |  Imagine Nation  |  Disney połączył Hulu z Disney+  |  Rosja przedłuża areszt Evana Gershkovicha  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś aż 52 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 04/2016

Dama od sukienek

Niechęć pierwszej damy do sprawowania tej funkcji publicznie powoduje, że media zajmują się głównie sukienkami Agaty Dudy, jej toczkami, gestami i plotkami – pisze Daria Różańska.

Oponenci cały czas się zastanawiają, kto stoi za Andrzejem Dudą, bardzo obawiają się pana prezesa Jarosława Kaczyńskiego i tego, że to on stoi za moim mężem. Nie wiem, dlaczego są tacy strachliwi – no, z całym szacunkiem, panie prezesie, ja się pana nie boję” – zwraca się Agata Duda bezpośrednio do siedzącego na sali Jarosława Kaczyńskiego. Później dodaje: „Powiem państwu jedno: za Andrzejem stoję ja i moja córka”.

To był maj 2015 roku.

– W kampanii Agata i Kinga Duda były ogromnymi atutami Andrzeja Dudy. Sam fakt, że one są obok, dawał mu ze 2–3 procent więcej. Przyznawali to politycy – zauważa Jacek Gądek, dziennikarz polityczny Onet.pl.

Dziś pierwsza dama staje czasem koło prezydenta, ale Polacy właściwie nie wiedzą, co robi. Zniknęła z oczu opinii publicznej.

– Zapowiadało się dobrze, oczekiwałem wykreowania polskiej Michelle Obamy. A skończyło się na wizycie króla Belgii, koncercie chopinowskim... i ciszy – ocenia Janusz Sibora, specjalista ds. protokołu dyplomatycznego i ceremoniału państwowego.

Daria Różańska

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.