Fundusz Ziobry płacił też mediom uchodzącym za niezależne  |  TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Fundusz Ziobry płacił też mediom uchodzącym za niezależne  |  TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Fundusz Ziobry płacił też mediom uchodzącym za niezależne  |  TV Republika próbuje zarabiać  |  FoodCare przegląda rynek  |  Oglądalność programu Marka Czyża w TVP Info  |  Wydawcy gazet lokalnych protestują przeciwko Świrskiemu  |  Zoom TV bliski progu rentowności  |  Była szefowa radiowej Czwórki  |  Branża czytelnicza czeka na ruch nowych władz  |  Dalsze rozstania z "Gazetą Wyborczą"  |  TVN Warner Bros. Discovery z 14 nagrodami  |  Tele 5 wprowadza program popularnonaukowy  |  Polsat Box Go przyspiesza premierę  |  Nagroda Specjalna Press Club Polska  |  Polacy wolą kupować książki i gazety za pomocą kart  |  GPD Health  |  NAV agency rozpoczyna  |  Przejście z Deloitte do Walk  |  Wieloletni redaktor AP zginął w wypadku  |  TikTok będzie protestować w sądzie przeciwko blokadzie w USA  |  Zapraszamy do newslettera "Presserwis" – dziś 42 newsy ze świata mediów i reklamy  | 

Wydanie: PRESS 12/2015

Nie taki gamoń

Michał Sadowski, założyciel serwisu Brand 24, chwali się, że Biały Dom skorzysta z usług jego firmy. Potrafi się dobrze promować usługą wartą nie więcej niż 349 dol.

Jeden ma na sobie podkoszulek na ramiączkach, ciemne okulary, dwa grube łańcuchy na szyi i stawia sprawę jasno: „Hej bejbe, mam tłuste start-upy, hajs prosto do łapy. Chcesz znać te klimaty, wbij do mnie do chaty. Zobaczysz, jak się poczujesz – znam wszystkie pozycje, bo pozycjonuję”.

Drugi trzyma go za rękę i dodaje: „Programuję twoje podejście, od Pudelka mam większe wzięcie. W nocy nie śpię, mam lepsze zajęcie: projekt albo ciebie dopieszczę”.

Michał Sadowski, ten od wzięcia na Pudelku, swoją prezentację w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu zaczyna trochę inaczej niż teledysk do piosenki „Internety robie”, którą zaśpiewał z Karolem Wnukiewiczem, członkiem rady nadzorczej Brand 24 SA.

„A co to za gamoń przyjechał tu do was w piątek” – zagaja do studentów prezes Brand 24, kupując ich od razu. Wpatrzeni są w 33-letniego Sadowskiego jak w obrazek. Wsłuchują się w każde jego słowo podczas prezentacji „Budowa i promocja biznesu w sieci”, gdy opowiada im o zarabianiu milionów w Internecie.

Tylko podsumowanie trochę się nie udaje. Na ostatnim slajdzie pojawia się dziwne hasło: „Trzeba działać nakurwiać!”. Sadowski zawiesza głos, po czym tłumaczy zakłopotany: „»Działać«” powinno być przekreślone. Nie wiem, czemu się nie wyświetla”.

– Michał imponuje energią i duchem – zauważa Michał Brański, wiceprezes Grupy Wirtualna Polska.

Ta energia i duch mają konkretny powód: muszą się przekładać na coraz większe przelewy na konto Brand 24. Nie tylko w złotówkach. W listopadzie Brand 24 ogłosił, że będzie współpracował z biurem Michelle Obamy przy kampanii promującej edukację – czyli, bądź co bądź, z Białym Domem.

Mariusz Kowalczyk

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.