Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter

Wydanie: PRESS 07-08/2015

Warsztat: Oszczędność w słowach

Język ma być prosty, ale nie prostacki – ta rada byłego szefa pomaga mi podpowiadać moim czytelnikom, jak oszczędzać i inwestować - pisze Jacek Uryniuk z „Dziennika Gazety Prawnej”.

Jak pan to robi, że pana artykuły, choć są kierowane do tzw. zwykłych czytelników, czytają też koledzy po fachu i eksperci?” – takie pytanie zadała mi redakcja „Press”.

W pierwszym momencie pomyślałem, że jeżeli tak rzeczywiście jest, to przede wszystkim dlatego, że specjalizuję się w dość wąskiej działce, którą roboczo nazywam „technologie w finansach”. Tymczasem o ile o sporcie, modzie czy gotowaniu w zasadzie może bez problemu poczytać każdy, o tyle po teksty na temat aplikacji bankowej czy płatności mobilnych sięgają czytelnicy już nieco zorientowani w temacie, którzy zrozumieją, o czym piszę, nawet jeżeli nie wyjaśniam za każdym razem, jak działa aplikacja służąca do płatności smartfonem, czy co to jest karta bezstykowa NFC, czyli umożliwiająca płatności zbliżeniowe.

Jacek Uryniuk

Dostęp do pełnej treści artykułu jest płatny

Kup dostęp poprzez SMS wysyłając treść KOD.PRESS na numer 7255 (koszt 2,46 zł). Otrzymasz kod, który należy wpisać w pierwsze okno poniżej. Na koniec wciśnij "Prześlij". Więcej informacji w regulaminie.

Tutaj wpisz kod dostępowy otrzymany bezpośrednio od PRESS. . Więcej informacji w regulaminie.

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo