Wydanie: PRESS 03/2014

Stowarzyszenie tanich wycieczek

Szef Stowarzyszenia Polskich Mediów robi biznes na łamaniu etyki dziennikarskiej

Oferta była intrygująca, bo prawie darmowa. Egipt, od 29 listopada do 6 grudnia ub.r., zakwaterowanie w luksusowym hotelu z basenami, all inclusive. No i spore szanse na zakwalifikowanie się, gdyż „zwyczajowo, pierwszeństwo udziału w sesjach mają aktywni dziennikarze”.

Aktywny dziennikarz wysłał pytanie o plan imprezy do organizatorów – Stowarzyszenia Polskich Mediów. Planu nie otrzymał, ale jedno obiecali na mur beton: „czas na kąpiele wodne i słoneczne oraz indywidualny wypoczynek”.

Na ofertę skusiło się ok. 300 osób. Akredytacje – jak SPM nazywa zakwalifikowanie na taki turnus – otrzymało 100 szczęśliwców.

Mariusz Kowalczyk

Aby przeczytać cały artykuł:

Zapisz się na nasz newsletter i bądź na bieżąco z najświeższymi informacjami ze świata mediów i reklamy. Pressletter

Press logo
Ta strona korzysta z plików cookies. Korzystając ze strony bez zmiany ustawień dotyczących cookies w przeglądarce zgadzasz się na zapisywanie ich w pamięci urządzenia. Dodatkowo, korzystając ze strony, akceptujesz klauzulę przetwarzania danych osobowych. Więcej informacji w Regulaminie.