media reklama
18.11.2017 sobota
Press
PresserwisPrenumerataKsięgarniaReklamaKontakt
Prenumerata
A A A Drukuj Wyślij
RAPORTY
Kup archiwalne raporty "Press" - idealną pomoc dla wszystkich, którzy potrzebują wiedzy o danym segmencie rynku mediów lub reklamy. Raporty są narzędziem pracy media plannerów, agentów reklamowych i źródłem informacji dla studentów.

W naszej ofercie znajdują się następujące raporty:
 
 CSR Trendy 2010
Eksperci i praktycy CSR mówią, komu opłaca się troska o środowisko naturalne,
kto korzysta na społecznym zaangażowaniu i czego uczy udział w rankingach i
konkursach.











Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
- Zamów
 
 Internet 2010
Doroczny dodatek o trendach w polskim Internecie. Tym razem o: tabloidyzacji portali horyzontalnych, wyczekiwaniu na telewizję online i presji cenowej reklamodawców w sieci.

Spis treści

 Twarde dane

 100 najpopularniejszych witryn w polskim Internecie
Zestawienie prezentuje 100 najpopularniejszych, czyli mających największą liczbę użytkowników witryn i grup witryn polskiego Internetu według danych badania Megapanel PBI/Gemius
z listopada 2009 roku.

 Pop-portale
Serwisy internetowe mediów stają się
głównym rywalem portali w walce
o internautę i reklamy

 Skręt ku jakości
Właściciele witryn internetowych i sieci
reklamowych potrafią jednocześnie walczyć
ze sobą i działać ramię w ramię

 Procenty od brandu
Media tradycyjne już odczuwają,
jak popularność ich marek zwiększa ich
zasięg w sieci

 190 najpopularniejszych witryn tematycznych
Prezentujemy zestawienie 10 najpopularniejszych serwisów
te matycznych w 19 kategoriach, uwzględnianych w badaniu
Megapanel PBI/Gemius według stanu z listopada 2009 roku.

 Czego komu potrzeba
Najmłodsi często odwiedzają serwisy firmowe, a mieszkańcy
największych miast – mapy i lokalizatory

 Z wizją na wizję
Wielość modeli serwisów z kontentem wideo
pokazuje, że nie ma jednego przepisu
na sukces internetowej telewizji

 Zakaz nudzenia
Choć Polacy coraz liczniej zostają członkami
społeczności, na serwisach tego typu spędzają
mniej czasu niż dawniej

Cena: 14 zł łącznie z aktualnym numerem + koszt wysyłki
- Zamów 
- Zamów cyfrowe wydanie

 






 

Zamów e-wydanie
wraz z aktualnym
"Press".
 Wideo w Internecie
Dodatek poświęcony formatowi, który jest coraz powszechniejszy i coraz chętniej oglądany w polskiej sieci, a który sprawdza się i w newsach, i w rozrywce, i w reklamie.











Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
- Zamów

 
 Badania satysfakcji Smile Check (2009)
Czwarta edycja badania satysfakcji klientów agencji reklamowych, domów mediowych i agencji interaktywnych Smile Check, w tym - po raz pierwszy - badanie reputacji marek rynku reklamowego.








Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
- Zamów
 
 Press Euro 2012
Druga edycja dodatku poświęconego przygotowaniom polskich i ukraińskich miast gospodarzy do Mistrzostw Europy w Piłce Nożnej, w tym promocji ich walorów turystycznych. Towarzyszy organizowanej przez "Press" międzynarodowej konferencji Press Euro 2012

Spis treści

PL
     4    Haczyk na turystę
     8    Chaos kontrolowany
     12  Gdańsk: Dwa wyzwania
    17  Poznań: Metropolia do poznania
    22  Warszawa: Żurawie nad Wisłą
    26  Wrocław: Dialog z historią


UK
    4   Charków: bez kompleksów
    6   Donieck: Czeka na odkrycie
    8   Kijów: Na styku kultur
   10  Lwów: Stolica turystyki



Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Zamów
 
 Targetowanie behawioralne
Dodatek reklamowy poświęcony metodzie precyzyjnego adresowania reklam internetowych












Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Zamów
  Chopin 1810-2010
Obchody 200-lecia urodzin Fryderyka Chopina to okazja do jeszcze szerszego wypromowania Jego twórczości i osoby. Przygotowania do obchodów bejmują zarówno wydarzenia kulturalne (koncerty, festiwale), jak i inwestycje.










Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Zamów
 
  Konferencja prasowa PGNiG
Publikacja reklamowa Polskiego Górnictwa Naftowego i Gazownictwa SA: strategia rozwoju, główne obszary działalności, ochrona środowiska i społeczna odpowiedzialność.










Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Zamów

 
  Centra pobytowe - Press Euro 2012
Publikacja prezentuje wyzwania stojące przed ośrodkami ubiegającymi się o miano centrum pobytowego dla drużyn uczestniczących w Mistrzostwach Europy w Piłce Nożnej oraz prezentacje tych ośrodków











Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Zamów
 
 Top Marka
Po raz drugi prezentujemy badanie Top Marka
- 50. najczęściej opisywanych na łamach prasy marek
- po pięć z dziesięciu najczęściej opisywanych branż, wyłonionych na podstawie analizy 300 tys. artykułów i uporządkowanych w rankingi.

Zobacz, jakie czynniki wpłynęły na to, że właśnie je przywoływali dziennikarze najczęściej i na ich medialny wizerunek.

Zobacz spis treści







Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Zamów

 
 CSR 2009 - trendy

Publikacja poświęcona społecznej odpowiedzialności biznesu przygotowana jako przegląd trendów w CSR polskich firm. Pokazuje, jak zmienia się podejście menedżerów do zagadnień CSR. Zawiera:
  • podsumowanie tego, co wydarzyło się w CSR w 2008 roku i jakie najciekawsze projekty firmy zgłosiły do dorocznego raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu, autorstwa prezes FOB Mirelli Panek-Owsiańskiej
  • ranking firm najbardziej wiarygodnych w swojej społecznej odpowiedzialności
  • trendy w działaniach adresowanych do społeczeństwa i jego wybranych grup, sposoby realizacji projektów, zasady współpracy firm z organizacjami pozarządowymi
  • kierunki zaangażowania przedsiębiorstw w ochronę środowiska naturalnego: od akcji sadzenia drzew po milionowe inwestycje w "zielone" technologie
  • sposoby wspierania pracowników - ich potrzeb kształcenia i rozwoju, godzenia obowiązków zawodowych z prywatnymi, potrzeby działania dla innych
  • kanały i narzędzia komunikowania o CSR, czyli co i jak zrobić, by zaangażowanie społeczne firmy przekuć na jej dobry wizerunek.

Społeczna odpowiedzialność biznesu to pojęcie stosowane coraz częściej. coraz więcej też firm tworzy stanowiska dla osób specjalizujących się w CSR, a szkoły wyższe przygotowują dedykowane takim osobom studia. Warto więc wiedzieć, w którą stronę zmierza polski CSR i jakie stoją przed nim wyzwania.

Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Zamów

 

Promocja miast i regionów


W dodatku "Promocja miast i regionów" staramy się odpowiedzieć na pytania:
  • jak dobrać narzędzia promocji miast i regionów i kanały komunikacji, by maksymalnie wykorzystać przeznaczone na promocję środki
  • czym jest marka miasta lub regionu, jak i po co tworzy się strategię jej promocji i jak należy ją realizować, by okazała się skuteczna
  • które z 10 największych polskich miast Polacy wybierają najchętniej jako miejsce pracy, zamieszkania i wypoczynku
  • co, jak i gdzie promują polskie miasta i regiony za granicą.

Wszystko to wzbogacone dziesiątkami przykładów kampanii promocyjnych i eventów zrealizowanych przez lokalne samorządy.

Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Zamów

 
Internet 2009
Pierwszy kompletny raport na temat Internetu oparty na szerokich badaniach przygotowanych przez spółkę Polskie Badania Internetu, to podsumowanie najważniejszych zjawisk, jakie obserwowaliśmy w sieci w 2008 roku oraz próba analizy, co będzie najważniejszego w sieci w tym roku.
Ranking 100 najpopularniejszych witryn w polskim Internecie wyraźnie pokazuje, jak bardzo na znaczeniu zyskały strony skupiające społeczności. Do pierwszej dziesiątki wszedł przebojem serwis Nasza-klasa.pl mający ponad 8 mln użytkowników. Z witryn typu: społeczności, blogi, fora, czaty korzysta już ponad 70 proc. polskich internautów. Wyzwaniem dla tych stron jest przekucie popularności w sukces finansowy.
Polski internauta obecnie w większym stopniu wykorzystuje sieć do celów praktycznych (poczta elektroniczna, zakupy, e-usługi bankowe, rezerwacja biletów), lecz także coraz częściej angażuje się we współtworzenie kontentu, wrzucając na strony zdjęcia, muzykę, pliki wideo. Jak pokazuje analiza użytkowników 10 serwisów społecznościowych, kobiety szukają w sieci przede wszystkim kontaktu, mężczyźni - muzyki i erotyki, natomiast młodzież - możliwości autoprezentacji. Tegorocznym trendem ma być rozwój serwisów profilowanych adresowanych do konkretnych grup zawodowych, hobbystycznych itp. Producent stracił kontrolę nad informacją o swoim produkcie, teraz ma ją konsument - to bodajże najistotniejszy trend rządzący e-handlem. Dla 78 proc. internautów sieć jest kluczowym źródłem informacji o produktach oraz rekomendacji zakupowych. Co piąty internauta nie tylko szuka w niej informacji o produkcie, ale wprost pyta o opinie innych użytkowników.

Poza tym w dodatku:
  • e-mailing i reklama wideo,
  • eksperci przewidują rozwój advergamingu, czyli reklam w grach komputerowych,
  • silna pozycja kanałów dziecięcych w sieci wynika z tego, że umiejętnie wykorzystują efekt synergii między ofertą telewizyjną a internetową.

Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Uwaga: nakład wyczerpany

 
Top Marka
Raport „Top Marka” to próba określenia wartości wizerunku najczęściej opisywanych w prasie marek. Powstał na podstawie analizy wybranych branż na przestrzeni roku, monitoring objął 300tys. materiałów zawartych w ponad tysiącu tytułów prasowych.
Raport zawiera:
  • dziesięć zestawień dla każdej z branż, w ramach których przeanalizowano publikacje dotyczące pięciu top marek oraz porównanie ich wizerunku
  • ilościową i jakościową ocenę informacji w odniesieniu do każdego badanego podmiotu
  • określenie szacunkowej wartości środków pieniężnych potrzebnych do zakupu takiej powierzchni reklamowej,
  • jaką zajęły analizowane artykuły- wyliczenie wartości ekwiwalentu reklamowego
  • mapy benchmarkingowe obrazujące wzajemne zależności pomiędzy analizowanymi brendami z danej branży w zakresie jakości wizerunku i poziomu aktywności medialnej

Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Zamów
 

 

Dzienniki 2008

Raport „Dzienniki 2008” przedstawia tendencje w rozwoju prasy codziennej nie tylko w Polsce, ale także za granicą. Jest rzetelnym zestawieniem sytuacji na rynku dzienników. Omawiane dane zostały przedstawione w czytelnych infografikach i tabelach.
Raport zawiera:
  • omówienie sytuacji na rynku dzienników regionalnych ze szczególnym uwzględnieniem wydawców z polskim kapitałem
  • analizę rynku ogólnopolskich dzienników w czasie kryzysu gospodarczego
  • profil czytelników w najważniejszych segmentach prasy codziennej
  • przedstawienie trendów w rozwoju e-prasy
  • analizę rynku dzienników bezpłatnych w ujęciu regionalnym, ogólnopolskim oraz międzynarodowym
  • omówienie działań wydawców na polu reklamowym
  • przedstawienie sytuacji i rozwoju prasy w USA, Wielkiej Brytanii i Niemczech

Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Zamów

 
Badania satysfakcji Smile Check (2008)
Raport przedstawia badania satysfakcji klientów z pracy agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce. W tym roku po raz pierwszy w badaniu uczestniczyły również agencje, które nie są zrzeszone w Stowarzyszeniu Komunikacji Marketingowej SAR i agencje interaktywne. Zgodziło się też wziąć udział 42 proc. zaproszonych reklamodawców. W trzeciej edycji badań wprowadzono liczne zmiany metodologiczne i merytoryczne, co dało nową jakość badania. Rezultaty są głosem ekspertów zajmujących kluczowe stanowiska w punktu widzenia marek. Wyniki przedstawiono na czytelnych wykresach i infografikach.

Raport zawiera:

  • silne i słabe strony każdej z badanych agencji oraz każdego domu mediowego.
  • Prezentację 29 agencji reklamowych, 17 domów mediowych i 8 agencji interaktywnych
  • ocenę stylu pracy każdej z badanych agencji oraz każdego domu mediowego na tle średniej rynkowej (z uwzględnieniem: transferu, rzetelności, przełożenia wydatków, innowacyjności oraz wsparcia)
  • ocenę pracy każdej z badanych agencji oraz każdego domu mediowego w kluczowych obszarach
     

Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Zamów

 
Reklama w Internecie
Raport „Reklama w Internecie” to wychwycone tendencje w polskiej sieci - zarówno dotyczące jej użytkowników, jak i odnoszące się do reklamodawców. Pokazujemy, kim jest użytkownik Internetu, czego szuka w sieci oraz z jakich jej możliwości korzysta.
 
Raport omawia: 
  • profil przeciętnego użytkownika Internetu
  • potrzeby i poszukiwania polskiego internauty
  • tendencje internetowych marek- kierunki rozwoju, podział przychodów reklamowych i prognozy na przyszłość
  • nowe drogi dotarcia do klientów w sieci
  • rozwój reklamy mediów klasycznych w sieci
  • rynek agencji interaktywnych w Polsce
  • nowe i odchodzące formy reklam w Internecie
  • sposoby kontroli aktywności internauty w sieci

W raporcie znalazł się również ranking najpopularniejszych serwisów tematycznych.

Objętość: 46 stron
Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Zamów

 
 Miediaplan 2008 Men & Women
Raport ten stanowi syntetyczne opracowanie preferencji zakupowych ośmiu grup docelowych- czterech wśród kobiet i czterech wśród mężczyzn. Ujawnia wiele niuansów planowania mediów, które warto znać, chcąc dotrzeć do wybranego targetu. Po konsultacjach z wieloma domami mediowymi i agencjami reklamowymi wybraliśmy grupy najbardziej pożądane przez największych reklamodawców- od koncernów samochodowych, przez telekomy, po branżę FMCG.

W raporcie można odnaleźć informacje o poszczególnych grupach:

  • Młodzi mężczyźni - opisujemy najefektywniejsze sposoby dotarcia do tej grupy
  • Zamożni, młodzi biznesmeni- ich preferencje zakupowe i omówienie mediów, którymi najlepiej na nich wpłynąć
  • Przedsiębiorcy - jaka forma reklamy najlepiej do nich przemawia oraz gdzie i kiedy można na nich oddziaływać
  • Głowy rodziny - jakie media cenią sobie panowie domów i jakich produktów szukają
  • Młode aktywne kobiety- ich sposób bycia, preferencje zakupowe i ulubione media
  • Bizneswoman - jakim komunikatem do nich dotrzeć i które media wybrać
  • „Matki Polki”- ich nastawienie do reklam, sposób wyboru produktów i oczekiwania wobec mediów
  • Młode matki - jakie produkty wybierają oraz media, które cenią

Objętość: 42 strony
Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Uwaga: nakład wyczerpany

 
Dzienniki 2007

Raport stanowi syntetyczne zestawienie sytuacji na rynku polskich dzienników. Gazety codzienne omówione zostały z podziałem na segmenty: dzienniki ogólnopolskie, regionalne, ekonomiczne, tabloidy oraz dzienniki bezpłatne.

Raport zawiera:
  • analizę rynku ogólnopolskich dzienników oraz sprzedaży najważniejszych tytułów
  • zestawienie sprzedaży i sytuacji w segmencie dzienników regionalnych; 
  • omówienie i analizę codziennej prasy ekonomicznej oraz internetowych stron biznesowych, finansowych i prawnych;
  • analizę i zestawienie sprzedaży dwóch czołowych polskich tabloidów;
  • wgląd w sytuację na rynku codziennej prasy bezpłatnej i przedstawienie bezpłatnych tytułów regionalnych;
  • omówienie internetowych wydań dzienników;  
  •  przegląd trendów reklamowych na łamach dzienników ogólnopolskich.

Objętość: 30 stron
Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Zamów

 
Ranking nadawców

Ranking nadawców jest uszeregowaniem firm tworzących, nadających i dystrybuujących programy radiowe lub telewizyjne. Rynek radiowy i telewizyjny podzielono na segmenty, uwzględniając sposób przekazu i dystrybucji oraz zasięg nadawania.

Raport zawiera:
  • analizę polskiego rynku telewizyjnego; 
  • ranking telewizyjnych nadawców ogólnopolskich według przychodów w i udziały największych telewizji w 2006 roku; 
  •  zestawienie profilu widowni telewizji ogólnopolskich; 
  •  omówienie rozwoju i sytuacji na rynku polskich platform satelitarnych; 
  •  ranking operatorów kablowych i platform satelitarnych według przychodów w 2006 roku; 
  •  porównanie ofert największych telewizyjnych operatorów kablowych; 
  •  szczegółowe omówienie i analizę polskiego rynku telewizyjnych kanałów tematycznych
  • analizę rynku polskich nadawców radiowych i zestawienie stacji w rankingu według przychodów w 2006 roku;
  • omówienie rozwoju sieci radiowych i zestawienie największych nadawców w rankingach.

Objętość: 38 stron
Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Zamów

 
Promocja miast

Raport prezentuje sposoby promocji polskich miast. Na ponad 30 stronach zwarte są szczegółowe analizy prowadzonych kampanii oraz case studies poszczególnych miast. Całość uzupełniona czytelnymi wykresami oraz ilustracjami konkretnych kampanii.

Raport zawiera:
  • case studies promocji największych polskich miast: Gdańsk, Gdynia, Kraków, Warszawa, Poznań, Wrocław
  •  przegląd i przedstawienie skuteczności prowadzonych kampanii reklamowych skierowanych do turystów krajowych i zagranicznych,
  • przybliżenie istoty i problemów marketingu turystycznego na przykładzie polskich kurortów
  • zestawienie publikacji prasowych dotyczących wizerunku poszczególnych miast,
  • omówienie międzynarodowej promocji miast poprzez eventy skierowane do obcokrajowców.

Objętość: 34 stron
Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Zamów
Niestandardowe formy reklamy
 
Zamów Raport stanowi przegląd niestandardowych form reklamy w polskich mediach.

Raport zawiera:

  • przedstawienie różnic między reklamą niestandardową a standardem oraz efektywność obu form reklamy w prasie radiu, telewizji i Internecie,
  • propozycje dzienników ogólnopolskich i regionalnych oraz magazynów kolorowych i ich pomysłów niestandardowych reklam,
  • oferty brokerów i biur reklamy stacji radiowych,
  • przegląd niestandardowych propozycji stacji telewizyjnych i kanałów tematycznych,
  • reklamę w Internecie,
  • najbardziej niestandardowe rozwiązania outdooru,
  • przykłady najbardziej spektakularnych kampanii z wykorzystaniem niestandardowych form reklam w mediach,
  • kampanię reklamową produktu (np. iPod), zaproponowaną przez trzy domy mediowe, z wykorzystaniem niestandardowych form reklamy we wszystkich mediach.
Objętość: 32 stron
Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Zamów
Badania satysfakcji Smile Check (2007)
 
Zamów Raport przedstawia badania satysfakcji klientów z pracy agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce, przeprowadzone przez firmę IKS & Quanta wiosną 2007 roku. Uwzględnia zwłaszcza potrzeby reklamodawców oraz zmieniające się potrzeby rynku. Badaniem objęto 29 agencji reklamowych i16 domów mediowych należących do Stowarzyszenia Agenci Reklamowych. Wyniki przedstawiono na czytelnych wykresach i infografikach.

Raport zawiera:

  • Top 10 agencji reklamowych i domów mediowych w ocenie klientów
  • prezentacje 24 agencji reklamowych i 16 domów mediowych,
  • ocenę stylu pracy każdej z badanych agencji oraz każdego domu mediowego na tle średniej rynkowej (z uwzględnieniem: transferu, rzetelności, przełożenia wydatków, innowacyjności, wsparcia oraz prestiżu),
  • ocenę pracy każdej z badanych agencji oraz każdego domu mediowego w kluczowych obszarach,
  • silne i słabe strony każdej z badanych agencji oraz każdego domu mediowego.

Objętość: 54 stron
Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Uwaga: nakład wyczerpany
Internet 2007
 
Zamów Raport analizujący polski Internet i przedstawiający go na tle wybranych segmentów Internetu na Zachodzie. Zawiera:

  • opis trendów wśród największych polskich portali
  • prezentację badań Internetu
  • wyniki oglądalności najważniejszych graczy w polskim Internecie
  • analizę internetowych strategii tradycyjnych polskich mediów (teksty o prasie, radiu i telewizji w Internecie)
  • prezentację top 20 witryn biznesowych
  • komentarze o wielkości rynku reklamy online.
Objętość: 36 stron
Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Uwaga: nakład wyczerpany
Dzienniki 2006
 
Zamów Raport dotyczący prasy codziennej w 2006 roku. Zamieszczamy w nim analizę rynku dzienników ogólnokrajowych, regionalnych, ekonomicznych, sportowych i bezpłatnych.

Raport zawiera:
  • analizę rynku polskich dzienników w poszczególnych segmentach na podstawie danych o sprzedaży i czytelnictwie,
  • prezentację sprzedaży, promocji i reklamodawców polskich tabloidów,
  • analizę tytułów ekonomicznych i ich walki o czytelnika
  • przedstawienie pozycji dzienników sportowych w obliczu rosnącej konkurencji dodatków sportowych do gazet opiniotwórczych
  • prezentację kondycji prasy bezpłatnej w Polsce, w szczególności jej wpływów z reklam,
  • opis działalności polskich dzienników w Internecie
  • analizę podwyżki cen gazet codziennych w Wielkiej Brytanii.
Objętość: 36 stron
Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Zamów
Ranking wydawców 2006
 
Zamów Raport, skierowany przede wszystkim do media planerów i osób zainteresowanych prasą, pokazuje, kto w Polsce najlepiej zarabia na wydawaniu prasy, kto osiąga najwyższe nakłady i wpływy z reklam. Przede wszystkim zaś zawiera prezentacje największych graczy na polskim rynku prasowym, dokładne dane finansowe, opis portfolio i historii działalności wydawnictw. Ponadto opublikowano w nim listę 150 wydawców w Polsce.

Raport zawiera:
  • omówienie rynku prasy w Polsce,
  • szczegółowe charakerystyki 17 największych wydawców ,działających na polskim rynku wraz z informacjami o najlepiej sprzedawanych tytułach,
  • rozmowy z prezesami najważniejszych spółek wydawniczych,
  • zestawienie 150 najwięlszych polskich wydawców prasy uwzględniające przychody firm, łączny nakład wydawanych tytułów i ich liczbę oraz zatrudnienie w wydawnictwach (według danych z 2005 roku).
Objętość: 86 stron
Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Uwaga: nakład wyczerpany
Badania satysfakcji Smile Check 2006
 
Zamów Raport przedstawia badania satysfakcji klientów z pracy agencji reklamowych i domów mediowych w Polsce. Uwzględnia zwłaszcza potrzeby reklamodawców oraz zmieniające się potrzeby rynku. Badaniem objęto wszystkie agencje reklamowe i domy mediowe zrzeszone w Stowarzyszeniu Agencji Reklamowych, a wyniki przedstawiono na czytelnych wykresach i infografikach.

Raport zawiera:
  • ocenę stylu pracy każdej z badanych agencji oraz każdego domu mediowego na tle średniej rynkowej (z uwzględnieniem: transferu, rzetelności, przełożenia wydatków, innowacyjności, wsparcia oraz prestiżu),
  • ocenę pracy każdej z badanych agencji oraz każdego domu mediowego w kluczowych obszarach,
  • silne i słabe strony każdej z badanych agencji oraz każdego domu mediowego.
Objętość: 42 strony
Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Zamów
Styl życia Young 2006
 
Zamów Raport przedstawia rynek mediów skierowanych przede wszystkim do dzieci i młodzieży, a także rodziców. Przydatny osobom zainteresowanym tym segmentem rynku. Pozwala poznać docelowego odbiorcę zarówno w Polsce, jak i za granicą.

Raport zawiera:
  • przegląd czasopism dla dzieci, analizę sprzedaży pism dziecięcych,
  • analizę prasy młodzieżowej i studenckiej w oparciu o sprzedaż i profil czytelnika; przegląd wybranych tytułów,
  • prezentację pism dla rodziców; przedstawienie tego segmentu rynku z uwzględnieniem poziomu sprzedaży i profilu czytelników dostępnych tytułów,
  • przegląd kanałów telewizyjnych i radiowych dla dzieci i młodzieży; charakterystykę tych mediów,
  • opis działań w marketingu młodzieżowym; profil przeciętnego konsumenta w wieku 18-24 lata,
  • przegląd rodzajów reklamy internetowej na świecie skierowanej do tej grupy docelowej (istniejące regulacje i obecne trendy),
  • prezentację tytułów i tendencji w prasie dziecięcej i młodzieżowej na rynku międzynarodowym.
Objętość: 40 stron
Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Zamów
Styl życia Exploring 2006
 
Zamów Raport stanowi przegląd dostępnych w Polsce mediów z branży turystycznej i motoryzacyjnej.
Skierowany jest do wszystkich zainteresowanych tym segmentem rynku lub chcących ze swoimi produktami trafić do wyselekcjonowanej grupy odbiorców.

Raport zawiera:
  • opis sytuacji na rynku pism motoryzacyjnych; przegląd wybranych tytułów,
  • analizę rynku polskich magazynów hobbystycznych wraz z danymi o sprzedaży i czytelnictwie,
  • przegląd czasopism podróżniczo-turystycznych; analiza tego segmentu rynku,
  • prezentacja podróżniczych i motoryzacyjnych kanałów telewizyjnych, opis wybranych programów,
  • analiza strategii marketingowych koncernów samochodowych,
  • przedstawienie profilu podróżników globtroterów,
  • analiza internetowego rynku usług turystycznych,
  • prezentację samochodów redaktorów naczelnych magazynów motoryzacyjnych.
Objętość: 36 stron
Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Zamów
Magazyny Life Style Design
 
Zamów Raport poświęcony polskim, ekskluzywnym magazynom wnętrzarskim i budowlanym. Skierowany jest do wszystkich, którzy są zainteresowani tym segmentem prasy.
Raport zawiera:
  • opinie media plannerów dotyczące sytuacji pism wnętrzarskich,
  • analizę rynku polskich magazynów wnętrzarskich na podstawie danych o sprzedaży i czytelnictwie,
  • opis tworzenia pism o wnętrzach - sesje zdjęciowe, aranżacje wnętrz,
  • przegląd magazynów masowych i niszowych tego segmentu,
  • analizę rynku reklamowego magazynów wnętrzarskich i budowlanych,
  • prezentację katalogów budowlanych,
  • ulubione realizacje redaktorów naczelnych pism wnętrzarskich i budowlanych,
  • prezentację tytułów polskich i zagranicznych pism o ogrodach i kwiatach,
  • analizę włoskiego rynku pism o wnętrzach i projektowaniu.
Objętość: 36 stron
Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Zamów
Prasa społeczna i ekonomiczna
 
Zamów Raport poświęcony ogólnopolskim dziennikom, tygodnikom i miesięcznikom o tematyce społeczno-politycznej i ekonomicznej. Skierowany jest do wszystkich śledzących z zainteresowaniem rozwój tego segmentu prasy w Polsce i ciekawych jego kondycji za granicą, m.in. w Niemczech i USA.
W raporcie m.in.:
  • analiza rynku ogólnopolskich tygodników opinii dokonana w oparciu o wyniki sprzedaży i dane o czytelnictwie,
  • przegląd działań promocyjnych i prosprzedażowych podejmowanych przez wydawców prasy społeczno-ekonomicznej,
  • opis sytuacji tygodników katolickich (przyczyny wzrostu ich sprzedaży),
  • zestawienia porównawcze i charakterystyka wybranych tytułów prasowych omawianego segmentu,
  • analiza rynku dzienników ekonomicznych, z wyszczególnieniem bieżących tendencji i przewidywanego kierunku zmian (m.in. dodatki, współpraca z mediami elektronicznymi),
  • wyniki sondażu "Europe 2005",
  • charakterystyka rynku prasy społecznej i biznesowej w Niemczech i USA.
Objętość: 40 stron
Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Zamów
Prasa poradnikowa
 
Zamów Raport stanowi przegląd rynku prasy poradnikowej dla kobiet i dla mężczyzn z podziałem na tygodniki, miesięczniki oraz tematyczne pisma poradnikowe.
Raport zawiera:
  • analizę rynku polskiej prasy poradnikowej i hobbystycznej na podstawie danych o sprzedaży i czytelnictwie,
  • prezentację specyfiki oraz możliwości rozwoju tego segmentu prasy,
  • wyniki naszej obserwacji strategii promocji poszczególnych pism poradnikowych oraz pozycji wiodących na rynku tygodników poradnikowych,
  • opis strategii miesięczników segmentu poradnikowego, które coraz bardziej upodabniają się wizualnie do lifestylowych,
  • analizę wpływów reklamowych poszczególnych pism tematycznych,
  • rozważania na temat braku na rynku typowo poradnikowej prasy dla mężczyzn w oparciu o dane o czytelnikach,
  • prezentację Internetu jako dodatkowego źródła promocji pism poradnikowych,
  • w dziale zagranicznym informacje o coraz silniejszej pozycji prasy poradnikowej w Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Niemczech i we Włoszech.
Objętość: 36 stron
Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Zamów
Dzienniki
 
Zamów Raport dotyczący prasy codziennej. Zamieszczamy w nim analizę polskiego i międzynarodowego rynku dzienników ogólnokrajowych, regionalnych, ekonomicznych, sportowych i bezpłatnych.
Raport zawiera:
  • analizę rynku polskich dzienników w poszczególnych segmentach na podstawie danych o sprzedaży i czytelnictwie,
  • prezentację sprzedaży, promocji, kolportażu i profilów czytelniczych polskich tabloidów,
  • opis walki ogólnopolskich dzienników opiniotwórczych oraz perspektyw dla nowych tytułów codziennych,
  • analizę wpływu z reklam w segmencie czytelniczym i reklamowym,
  • przedstawienie pozycji dzienników sportowych i ich zależności od kondycji polskiego sportu,
  • prezentację kondycji prasy bezpłatnej w Polsce oraz sposobów rozwiązywania problemów w zakresie jej kolportażu,
  • analizę skutków zmian restrukturyzacyjnych w biurach reklam i ogłoszeń,
  • w dziale zagranicznym przedstawienie najlepiej zaprojektowanych dzienników na świecie,
  • opis aukcji internetowych, które stały się nowym sposobem amerykańskich i zachodnioeuropejskich dzienników regionalnych na przyciągnięcie reklamodawców.
Objętość: 44 strony
Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Zamów
 
Magazyny Lifestyle
 
Raport poświęcony ekskluzywnym magazynom lifestylowym dla kobiet i mężczyzn. Skierowany do wszystkich, którzy są zainteresowani tym segmentem prasy lub ze swoimi produktami chcą trafić do wyselekcjonowanej grupy odbiorców.
Raport zawiera:
  • analizę rynku polskich magazynów lifestylowych w oparciu o wyniki sprzedaży,
  • porównanie ich pozycji do podobnych tematycznie pism za granicą,
  • analizę kondycji rynku reklamowego magazynów lifestylowych,
  • prezentację danych na temat sprzedaży, promocji i kolportażu tego rodzaju pism,
  • rozważania nad ewentualnym pojawieniem się na polskim rynku nowego pisma lifestylowego,
  • wyniki naszych obserwacji kampanii reklamowych ekskluzywnych pism,
  • odpowiedź na pytanie, czy niszowe magazyny lifestylowe mają szansę na dalszy rozwój,
  • w dziale zagranicznym opis sytuacji pism lifestylowych w Stanach Zjednoczonych, Niemczech, Czechach, we Francji i Włoszech.
Objętość: 40 stron
Cena: 14 zł łącznie z numerem archiwalnym + koszt wysyłki
Uwaga: nakład wyczerpany
wyślij znajomemu : powrót
następny »
Ochrona prywatności

Regulamin serwisu

 

Press
www.press.pl
Press sp. z o.o. sp.k.
ul. Trybunalska 3
60-325 Poznań
Grand Press
www.grandpress.pl
Grand Press Photo
www.grandpressphoto.pl
Presserwis
www.presserwis.pl
Press Euro
www.presseuro.pl
Press Cup
www.presscup.pl
© Press sp. z o.o. sp.k. Za pozycjonowanie tego serwisu odpowiada Sunrise System.