media reklama
18.11.2017 sobota
Press
PresserwisPrenumerataKsięgarniaReklamaKontakt
w najnowszym "Press"
A A A Drukuj Opinia Wyślij RSS
Press 10 (189) Ranking agencji PR
Ile zarabiają agencje public relations

Miesięcznik "Press" po raz szósty przygotował ranking agencji public relations według ich rocznych przychodów. Wynika z niego, że największe agencje to: Partner of Promotion, Euro RSCG Sensors i Profile.

Ranking sporządzono na podstawie ankiet przesłanych przez 25 agencji zrzeszonych w Związku Firm Public Relations i osiem agencji spoza niego. Dane o sytuacji finansowej podane przez firmy redakcja "Press" zweryfikowała ze sprawozdaniami finansowymi złożonymi w Krajowym Rejestrze Sądowym lub w urzędach skarbowych.
Łączny przychód 33 agencji ujętych w rankingu w 2010 roku wyniósł 167 mln zł. W ubiegłorocznym zestawieniu było 29 z tych agencji - ich łączny przychód wzrósł o 10,75 proc. Aż 18 agencji znajdujących się w rankingu zanotowało w minionym roku wzrost przychodów. W przypadku rekordzisty – agencji Profile – wyniósł on ponad 234 proc. (przede wszystkim dzięki temu, że przeniosła budżety związane z projektami unijnymi z roku 2009 na 2010).

Pierwsza piątka agencji PR według przychodów w 2010 roku:
 
    Przychód Dynamika Zysk netto
1. Partner of Promotions 12,3 mln zł - 32,6 proc. 693 tys. zł
2. Euro RSCG Sensors 11,7 mln zł +27 proc. 762 tys. zł
3. Profile 11 mln zł +234,4 proc. 412 tys. zł
4. Hill and Knowlton Poland 10,9 mln zł +20,1 proc. ------------
5. Multi Communications 10 mln zł +21,1 proc. 277 tys. zł

 

Ranking prezentujący wyniki 33 firm i tekst o kondycji branży PR w październikowym „Press”.

 

2011-10-04dodaj opinię : wyślij znajomemu : powrót
« poprzedni
Press 09 (188) Okiem targetu
następny »
Press 10 (189) Endo wygrała ranking ilustratorów "Press"
 
Galeria ponad stu tytułów prasowych
 

"Press" na tablet w wersji online do kupienia na Spoti.pl 
 
"Press" 11/2015
Press
Nowy numer w sprzedaży
od 30 września
 

zamów prenumeratę!



specjalna oferta prenumeraty dla wszystkich studentów
 
 

Dołącz do dziennikarzy, redaktorów, fotoreporterów, którzy prezentują swój dorobek na Press.pl.
Bazę z profilami przeglądają dysponujący zleceniami w mediach.
 
 

gadżety w prasie

Zobacz, co można obecnie kupić z polską prasą
 

najczęściej czytane newsy w tygodniu

 

iGoogle

Press
www.press.pl
Press sp. z o.o. sp.k.
ul. Trybunalska 3
60-325 Poznań
Grand Press
www.grandpress.pl
Grand Press Photo
www.grandpressphoto.pl
Presserwis
www.presserwis.pl
Press Euro
www.presseuro.pl
Press Cup
www.presscup.pl
© Press sp. z o.o. sp.k. Za pozycjonowanie tego serwisu odpowiada Sunrise System.