Gala AdMan Roku 2015
7 kwietnia 2016 w Klubie Loft 44 w Warszawie ogłoszono wyniki czwartej edycji konkursu AdMan Roku.
Tytuł AdMana Roku 2015 zdobyła Agnieszka Kosik CEO domu mediowego MediaCom Warszawa. Drugie miejsce w głosowaniu agencji zajęli Kot Przybora i Iwo Zaniewski, twórcy, właściciele i dyrektorzy kreatywni agencji PZL, a trzecie Marcin Gaworski, dyrektor zarządzający i partner w 180 heartbeats + JvM. Tuż za podium znaleźli się Bartek Gołębiowski, partner i dyrektor kreatywny agencji Gong oraz Małgorzata Węgierek CEO Havas Media Group.
Podczas gali ogłosiliśmy również wyniki konkursu Grupy RMF i "Press" na najlepszą kreację spotu reklamowego emitowanego w rozgłośniach radiowych w 2015 roku. Decydowali nominowani do tytułu AdMan Roku. Pierwsze miejsce zajął spot "#dziejesiewpolsce" autorstwa agencji Scholz & Friends Warszawa dla Wirtualnej Polski, drugie „Taktyka – Piesokot” agencji Saatchi & Saatchi dla Toyota Motor Poland. Ostatnie miejsce na podium zajął spot agencji PZL „PKP »Lokomotywa« Rodzina” dla PKP Intercity SA.
Sponsorem głównym konkursu AdMan Roku 2015 jest Grupa RMF, a partnerami są WP.pl i Synergic.
(07.04.2016)