Zapisz się na:
Pressletter

Ramówka TVN - wiosna 2014


W wiosennej ramówce TVN wprowadzi program rozrywkowy "Project Runway", serial "Sama słodycz" i przedpołudniowy program "Efekt domina".

Prowadzony przez Dominikę Kulczyk "Efekt domina" to program o pracownikach fundacji i wolontariuszach docierających do najbiedniejszych krajów świata i pomagających ich mieszkańcom. W każdym odcinku ekipa telewizyjna odwiedzi inny kraj (m.in. Kambodżę, Nikaraguę, Madagaskar i Filipiny). Program finansuje Kulczyk Foundation (emisja w niedziele o 11, od 2 marca).

W "Project Runway" rywalizować będą projektanci mody oceniani przez: modelkę Anję Rubik (będzie też prowadzącą), założycielkę marki La Mania Joannę Przetakiewicz, projektanta mody Mariusza Przybylskiego oraz gościa odcinka. Zawodników ma wspierać projektant i krawiec Tomasz Ossoliński. Nagrodą dla zwycięzcy będzie 300 tys. zł, mecenat artystyczny marki Simple oraz sesja własnej kolekcji w "Elle". - Ten program jest dużym ryzykiem – przyznaje Edward Miszczak, dyrektor programowy TVN. Show wystartuje 2 marca i będzie nadawane w niedziele o 21, rywalizując m.in. z "Ranczem", hitem Jedynki. Zderzą się z nim też "Lekarze", bo ten serial TVN przenosi z poniedziałku o 21.30 na niedzielę o 20. - Widownia "Lekarzy" jest inna od widowni "Rancza" - przekonuje Miszczak. - Serial ma już swoich odbiorców i liczymy, że przeniosą się z nim na niedzielę, dzięki czemu "Lekarze" będą dobrym wstępem do "Project Runway" – dodaje. Prawdopodobnie między serialem a show nie będzie przerwy reklamowej, by widownia nie odpłynęła do konkurencji.

Z kolei w dawnym paśmie "Lekarzy" pojawi nowy serial "Sama słodycz", następca "Przepisu na życie", z którego TVN już zrezygnował.

- Nasze motto tej wiosny to: "Być krok przed konkurencją" - mówił dyrektor Miszczak na wczorajszej konferencji prezentującej nową ramówkę. Jak być krok przed, wprowadzając niewiele nowości? - Więcej widzów przyciągają programy już znane i to przy nich najlepiej sprzedają się reklamy – wyjaśnia dyrektor programowy TVN. I zapowiada, że obecne sezony "Lekarzy" i serialu "Prawo Agaty" raczej nie będą ostatnimi. Z kolei jeśli widzowie zaakceptują "Project Runway", show prawdopodobnie wróci wiosną przyszłego roku.

Jako nowość TVN zaprezentował też wczoraj czwartą edycję show "X Factor" (soboty o 20, od 1 marca). - Wprowadziliśmy duże zmiany – mówił Edward Miszczak. - Nowa jurorka zdynamizowała jury, stawiamy też na zespoły – dodaje. Do Tatiany Okupnik, Czesława Mozila i Kuby Wojewódzkiego dołączy Ewa Farna. TVN podzieli uczestników na cztery grupy: dziewczęta w wieku 16-24 lat, chłopcy w wieku 16-24 lat, osoby mające 25 lat i więcej oraz grupy wokalne i wokalno-instrumentalne.

W wiosennej ramówce TVN wrócą też m.in. "Bitwa o dom" (środy o 21.30, od 5 marca), program "Surowi rodzice" (przeniesiony z niedzieli na poniedziałek o 22.30, emisja od 3 marca), "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler (czwartek o 21.30, od 6 marca), "Ugotowani" (niedziela o 18, od 2 marca) oraz talk-show "Kuba Wojewódzki" (wtorek o 22.30, od 4 marca). Stacja nie rezygnuje też z wprowadzonego jesienią ub.r. serialu "Wawa non stop" (od poniedziałku do piątku o 17).

(RUT)
Joanna Przetakiewicz (fot. Marcin Obara/Press)Jan Kulczyk (fot. Marcin Obara/Press)Szymon Hołownia i Marcin Prokop (fot. Marcin Obara/Press)Anita Werner (fot. Marcin Obara/Press)Zbigniew Łuczyński (fot. Marcin Obara/Press)Marcin Meller i Dorota Gardias (fot. Marcin Obara/Press)Michał Piróg, Dorota Wellman, Marcin Meller i Dorota Gardias (fot. Marcin Obara/Press)Dorota Wellman i Michał Piróg (fot. Marcin Obara/Press)Natalia Nguyen i Małgorzata Rozenek(fot. Marcin Obara/Press)Tomasz Pągowski, Natalia Nguyen, i Małgorzata Rozenek(fot. Marcin Obara/Press)Joanna Jabłczyńska i Ilona Wrońska(fot. Marcin Obara/Press)Bożena Dykiel i Mieczysław Hryniewicz(fot. Marcin Obara/Press)(fot. Marcin Obara/Press)(fot. Marcin Obara/Press)(fot. Marcin Obara/Press)(fot. Marcin Obara/Press)Magda Gessler (fot. Marcin Obara/Press)Agnieszka Szulim (fot. Marcin Obara/Press)Ewa Farna, Tatiana Okupnik, Czesław Mozil i Patricia Kazadi(fot. Marcin Obara/Press)(fot. Marcin Obara/Press)(fot. Marcin Obara/Press)Dominika Kulczyk (fot. Marcin Obara/Press)Mariusz Przybylski, Joanna Przetakiewicz, Anja Rubik, Tomasz Ossoliński(fot. Marcin Obara/Press)Anja Rubik, Joanna Przetakiewicz (fot. Marcin Obara/Press)Edward Miszczak, Szymon Hołownia, Marcin Prokop (fot. Marcin Obara/Press)Magda Gessler (fot. Marcin Obara/Press)(fot. Marcin Obara/Press)(fot. Marcin Obara/Press)Tatiana Okupnik, Ewa Farna, Patricia Kazadi(fot. Marcin Obara/Press)Patricia Kazadi(fot. Marcin Obara/Press)Anja Rubik, Joanna Przetakiewicz (fot. Marcin Obara/Press)(fot. Marcin Obara/Press)(fot. Marcin Obara/Press)(fot. Marcin Obara/Press)Dominika Kulczyk-Lubomirska (fot. Marcin Obara/Press)Edward Miszczak (fot. Marcin Obara/Press)Agnieszka Szulim (fot. Marcin Obara/Press)Bożena Dykiel (fot. Marcin Obara/Press)(fot. Marcin Obara/Press)Piotr Adamczyk (fot. Marcin Obara/Press)Edward Miszczak (fot. Marcin Obara/Press)Jan Kulczyk, Markus Tellenbach (fot. Marcin Obara/Press)Jan Kulczyk z córką Dominiką, która będzie prowadzić program "Efekt Domina" (fot. Marcin Obara/Press)Czesław Mozil (fot. Marcin Obara/Press)(fot. Marcin Obara/Press)Marcin Meller (fot. Marcin Obara/Press)Michał Piróg, Kinga Rusin, Dorota Wellman (fot. Marcin Obara/Press)Dorota Wellman (fot. Marcin Obara/Press)Ewa Farna (fot. Marcin Obara/Press)Anja Rubik (fot. Marcin Obara/Press)Marcin Meller (fot. Marcin Obara/Press)(fot. Marcin Obara/Press)
* Jeśli znajdziesz błąd, zaznacz go i wciśnij Ctrl + Enter




Press Cup 2015
Drużyna TVS w finale szóstej edycji piłkarskiego turnieju dziennikarzy Press Cup 2015 pokonała zespół Trojmiasto.pl 2:0. Wcześniej w meczu o trzecie miejsce „Gazeta Wyborcza” wygrała ze Stowarzyszeniem Gazet Lokalnych 6:0.

Grillowanie na barce z Polsat Food Network
16 czerwca Polsat Food Network (Scripps Network International) zorganizował grillową ucztę na pokładzie statku z udziałem Siby Mtongana, prowadzącej program o południowoafrykańskiej kuchni fusion.

Forum Promocji Województwa Łódzkiego
16 czerwca 2015 odbyło się Forum Promocji Województwa Łódzkiego. To cykliczne wydarzenie organizowane dla samorządowców, ma wspierać proces budowania marek regionalnych oraz lokalnych.

Dentsu Aegis Network ma nową siedzibę
"X2 to nowa karta w historii Dentsu Aegis Network” - tymi słowami otworzył nową siedzibę agencji Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network & Eastern Europe.

Wystawa najlepszych zdjęć prasowych w Złotych Tarasach
10 czerwca 2015 w Złotych Tarasach w Warszawie została otwarta pokonkursowa wystawa XI edycji Grand Press Photo.

PZU Press Golf Cup 2015
Pokonanie wszystkich 18 dołków pola Sobienie Królewskie Golf & Country Club podczas drugiej edycji turnieju PZU Press Golf Cup było dla zawodników prawdziwym wyzwaniem. W sobotę 6 czerwca musieli bowiem zmagać się z najwyższą w tym roku temperaturą, która nie sprzyjała koncentracji, i z silnym wiatrem, który utrudniał celne strzały.

Gala Grand Press Photo 2015
Maciej Moskwa z Testigo Documentary wygrał Ogólnopolski Konkurs Fotografii Prasowej Grand Press Photo 2015. Zdjęcie Roku zostało wybrane z jego z fotoreportażu obrazującego skutki ataku Państwa Islamskiego (ISIS) na kurdyjskie miasto Kobane w północnej Syrii. Doprowadził on do masowego exodusu ponad 300 tys. ludzi, którzy szukali schronienia w pobliskiej Turcji. Nagrodzone zdjęcie przedstawia małego uchodźcę.

Innovation Award 2015
Grand Prix w konkursie Innovation Award na niestandardowe rozwiązania w marketingu i komunikacji marketingowej nagrodzono kampanie "Zwrotka Żywca" i "Photos for Life".

Gala AdMan Roku 2014
18 marca 2015 w klubie Skwer w Warszawie przy Krakowskim Przedmieściu rozstrzygnął się konkurs na AdMana Roku 2014.

Bryndal kontra Czerkawski na Narodowym
W piątek na Stadionie Narodowym w meczu hokejowym drużyna Radia Zet pod przewodnictwem Rafała Bryndala pokonała zespół Mariusza Czerkawskiego 4:3.


< POPRZEDNIE 1234567891011
A A A


Pozostałe Imprezy










Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Sąd łaskawy dla dziennikarki, która podszyła się pod psycholożkę

Dziennikarka podszyła się pod psycholożkę, wypytała bohaterkę o intymne szczegóły, a potem bez jej wiedzy to opublikowała. Dla prokuratury i sądu "stopień szkodliwości społecznej nie jest znaczny".

Amerykanie przejęli TVN. Z rady nadzorczej odchodzą rodziny założycieli stacji

Sfinalizowano transakcję zakupu 52,7 proc. akcji TVN przez Scrips Networks Interactive. Z rady nadzorczej stacji odchodzą Piotr Walter i Aldona Wejchert.

Dziennik Gazeta Prawna zwalnia dziennikarzy, bo ci prowadzili prywatnego bloga Cashless.pl, o którym pracodawca wcześniej wiedział. WTF?

Cashless.pl to ciekawy, ambitny projekt dwóch dziennikarzy „Dziennika Gazety Prawnej”, Piotra Dziubaka i Jacka Uryniuka, opisujący nowoczesne technologie w finansach. Projekt prywatny, prowadzony po godzinach, o którym pracodawca wiedział. O sprawę pytamy Piotra Dziubaka.

Snapchat i wertykalne reklamy – czy i dlaczego mogą zadziałać?

Evan Spiegel, twórca Snapchata nie kryje chęci szybkiego wzrostu przychodów z reklamy, umieszczanej przez marki w jego aplikacji. Kilka dni temu był On jednym z kluczowych gości na Cannes Festival. Podczas rozmowy z Joanną Coles (Cosmopolitan) temat sponsorowanych snapów przewijał się wielokrotnie. Trudno się dziwić, że CEO tej aplikacji myśli o treściach reklamowych w jej obrębie. Gromadząc wyjątkowo młodą audiencję (prawie 85% użytkowników aplikacji mieści się w przedziale wiekowym 16-34) oczywistym jest, że kolejka reklamodawców, chcących dotrzeć do klientów z tej grupy, wydłużała będzie się z każdym dniem.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
redaktor
grafik dtp
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine