Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter


Opole 2017. To już nie porażka, a klęska Kurskiego

Do festiwalu pozostały niecałe trzy tygodnie, a grono artystów rezygnujących z występu nadal się powiększa.

Przegląd mediów



Płatne telewizje pomogą uszczelnić abonament

Mimo protestów dostawców płatnych telewizji i lobbingu w Brukseli już w środę projekt ustawy abonamentowej może stanąć na posiedzeniu rządu. Do końca roku nowe prawo ma zacząć działać.

Przegląd mediów



Dominika Koszowska wyjaśnia dlaczego fotografuje smartfonem

Z Dominiką Koszowską, laureatką wielu prestiżowych konkursów fotografii mobilnej, rozmawiamy o przyszłości fotografii mobilnej.

Przegląd mediów



Najlepsze niestandardy znajdziemy poza festiwalem w Cannes

Przykłady fajnych akcji niestandardowych znajdziemy nie tylko na festiwalu reklamowym w Cannes.

Przegląd mediów



Słowacy wymyślili bezbarwną kawę

Lubimy kawę, ale nie lubimy osadu na zębach, jaki powoduje picie jej w dużych ilościach — mówili w wywiadach. Nie chcieli jednak ujawnić, jak pozbawili słynny napój koloru.

Przegląd mediów



Trzy ciosy, które zatopiły giganta

Sytuacja Toshiby jest krytyczna. Firmę pogrążyła fatalna akwizycja, jednak jej globalna pozycja słabnie od dwóch dekad.

Przegląd mediów



Ranking filmów MCU - oceniamy produkcje Marvela

Zdecydowanie najsłabsze ogniwo MCU. Niesamowity Hulk powstał w czasie, gdy filmowe uniwersum Marvela dopiero się kształtowało, co widać gołym okiem.

Przegląd mediów



Co Donald Trump ma wspólnego z trendami w marketingu miejsc

Trend lokalności trwa już od pewnego czasu, ale dziś jeszcze mocniej schodzi w obszary mody, jedzenia i biznesów.

Przegląd mediów



Łubu-dubu, łubu-dubu, czyli imieniny naczelnika

To ostatni odcinek pierwszego sezonu „Ucha…”, który można obejrzeć w serwisie YouTube – przed nami jeszcze dwa specjalne epizody, dostępne już na wyłączność w Showmax.pl.

Przegląd mediów



E-Gaming, hamburgery i społeczna izolacja

W Japonii funkcjonuje termin hikikomori, używany do określania osób, najczęściej mężczyzn, które nie opuściły swojego domu i nie weszły w interakcję z inną osobą przez minimum 6 miesięcy.

Przegląd mediów



Jaki kontent wybierają kobiety, a jaki mężczyźni?

Z badań przeprowadzonych przez Honigman Media wynika, że wbrew stereotypom blisko połowa mężczyzn traktuje zakupy jako formę relaksu – podobnie jak robią to kobiety.

Przegląd mediów



Odkrywanie świata stało się jeszcze prostsze

Google zaprezentował nowe, odmienione Google Earth. Można przetestować je już samemu.

Przegląd mediów



Co z wielkim spisem odbiorników RTV?

Sposób łatania dziur w bazie gospodarstw domowych zobowiązanych do płacenia abonamentu jest kluczową przeszkodą w reformie systemu finansowania mediów publicznych.

Przegląd mediów



Pokolenie Henry – kim są

Raport Pokolenie Henry pokazuje Henryków – grupę konsumentów, przebadaną ostatnio przez GfK Polonia i Clue PR i rosnącą w Polsce w siłę. Henrykowie prowadzą wygodne życie, są niezależni i zafascynowani technologiami.

Przegląd mediów



Apple „myśli inaczej” i pozywa Swatcha

Apple pozywa producenta zegarków Swatch. Czy chodzi o patenty, o kształt, o technologię zegarków? Nie, tym razem poszło o hasło reklamowe.

Przegląd mediów



Polsat będzie sprzedawał reklamy na kanale Gimpera

Gimper dołączył do Polsat Media AdTube, czyli sieci partnerskiej dla youtuberów od Polsatu. Wcześniej TVN zrównał go z ziemią w swoim materiale, a Agora rozwiązała kontrakt.

Przegląd mediów



Wydatki reklamowe 2017

Zenith szacuje tegoroczną sumę inwestycji reklamowych na 7,083 mld PLN netto i zapowiada powolny, ale stabilny wzrost.

Przegląd mediów



Szafiarki, podróżnicy, vlogerzy, blogerzy... Jak zarabiają w internecie?

Nowoczesne, kieszonkowe biznesy: zapewniające utrzymanie, ale też żądające nieustannej uwagi.

Przegląd mediów



Gliński planuje wybaczyć Polakom niepłacenie abonamentu

Jacek Kurski krytycznie ocenia pomysł powszechnej abolicji dla osób zalegających z abonamentem. Taki punkt znalazł się w projekcie ustawy przygotowanej przez Ministerstwo Kultury.

Przegląd mediów



YouTube dla marketera. Oto kanały, dzięki którym będziesz na bieżąco

Kanał Sprawny Marketing, polecam tym, którzy nie lubią czekać, a wszystkie informacje preferują mieć w jednym miejscu.

Przegląd mediów

< 12345