Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter


Tak teraz w bankowości prowadzi się kampanie lead generation

Dziś rzeczywistość jest zupełnie inna, celem działań marketingowych nie jest już liczba, ale przede wszystkim jakość leadów złowionych w sieci. Od lat mówi się o ślepocie bannerowej.

Przegląd mediów



Chcesz komentować? To płać!

Manipulacja medialna niejedno ma imię i tak oto zamienienie TVP w tubę propagandową to tylko etap zdominowania opinii publicznej. Kolejna armia walczy w internecie.

Przegląd mediów



Kolejny dziennikarz bez litości dla Krzysztofa Ziemca

Powiększa się grono dziennikarzy, którzy otwarcie krytykują Krzysztofa Ziemca. Tym razem głos zabrał Marcin Meller.

Przegląd mediów



Rynek telewizyjny do wymiany

Rząd chce nowego podziału mediów, nie według klucza narodowości kapitału, ale udziałów w poszczególnych segmentach. W ostatecznym rozrachunku i tak przegrają międzynarodowe koncerny.

Przegląd mediów



Netflix dokonał swojego pierwszego przejęcia

Najpopularniejszy na świecie serwis VoD, właśnie nabył swoją pierwszą w historii firmę. I wystarczy spojrzeć, czym się ona zajmuje, by mieć pewność, że czeka nas jeszcze więcej superbohaterskiego kina.

Przegląd mediów



Hakerzy żądają milionowego okupu od HBO

Hakerzy udostępnili kolejną porcję wykradzionych plików i zażądali od tej stacji milionów dolarów okupu, grożąc upublicznieniem niewyświetlonych jeszcze odcinków seriali.

Przegląd mediów



Cenią opinie, polują na zniżki i lubią próbować. Oto, jak kupują Millenialsi

Są świadomi własnych potrzeb, wymagający i oczekujący zrozumienia. Jednocześnie zaradni, dbający o swój wygląd i przywiązujący wagę do jakości.

Przegląd mediów



Google chce mieć swoje "Discover"

Google chce uruchomić własne narzędzie do podawania krótkich informacji pochodzących od wydawców.

Przegląd mediów



Zobacz, jak reklamować się na YouTube i jak mierzyć skuteczność kampanii

Liczy się przede wszystkim pomysł. Istnieje kilka sposobów na zaintrygowanie klienta reklamą – oczywiście ma to związek z oferowanym produktem.

Przegląd mediów



Snapchat chce kupić producenta dronów

Właściciel popularnej aplikacji Snapchat prowadzi rozmowy na temat przejęcia producenta dronów Zero Zero Robotics.

Przegląd mediów



Tak wyglądają reklamy, które zobaczysz w Messengerze

Pojawienie się reklamy w okienku prywatnej rozmowy z pewnością sprawi, że zwrócimy na nią uwagę, a o to chodzi reklamodawcom.

Przegląd mediów



Spotify rośnie w siłę

Wygląda na to, że coraz więcej osób decyduje się na płatny streaming muzyki w popularnym serwisie muzycznym Spotify.

Przegląd mediów



Hakerzy uderzyli w HBO

Odcinki seriali i scenariusz - hakerzy chwalą się atakiem na HBO. Stacja potwierdza cyberatak, ale nie podaje, co dokładnie wykradziono.

Przegląd mediów



Branża turystyczna reklamuje się na YouTube

Spośród blisko 55 mln emisji reklam wideo online firm z branży turystycznej jedna trzecia odbywała się za pośrednictwem Youtube.com.

Przegląd mediów



Nowy edytor zdjęć w chmurze

Adobe wchodzi coraz śmielej nie tylko na rynek aplikacji mobilnych. Właśnie wyciekł Project Nimbus, czyli edytor zdjęć działający w chmurze.

Przegląd mediów



Internet ma być dla każdego i na każdą kieszeń

Urząd Komunikacji Elektronicznej chce, by wszyscy Polacy uzyskali techniczną możliwość szerokopasmowego połączenia z internetem.

Przegląd mediów



Książki bez papieru. Jak i gdzie czytać e-booki i audiobooki? Ile kosztują abonamenty?

Dla wielu osób czytanie książek ma sens wyłącznie w wersji papierowej. Jednak Polacy coraz chętniej kupują książki w wersji elektronicznej.

Przegląd mediów



Facebook tonie w pieniądzach z reklam

Przychody właściciela najpopularniejszego na świecie serwisu społecznościowego wzrosły w minionym kwartale o 45 proc. do 9,3 mld USD. Zysk poszedł w górę aż o 71 proc. do 3,9 mld USD.

Przegląd mediów



Jak konsumujemy treści w mediach?

Treści to nie tylko kanały digitalowe. Najwięcej respondentów (51 proc.) często lub bardzo często w poszukiwaniu informacji kieruje się do dużych stacji TV.

Przegląd mediów



10 najlepszych funkcji Tłumacza Google, o których nie wszyscy wiedzą

Tłumacz Google jest rozwijany już od 11 lat i obsługuje obecnie 103 języki, w tym oczywiście język polski. Z serwisu korzysta codziennie ponad 200 milionów osób!

Przegląd mediów

< 12345