Serwis o mediach i reklamie

O nas Pressletter


Odkrywanie świata stało się jeszcze prostsze

Google zaprezentował nowe, odmienione Google Earth. Można przetestować je już samemu.

Przegląd mediów



Co z wielkim spisem odbiorników RTV?

Sposób łatania dziur w bazie gospodarstw domowych zobowiązanych do płacenia abonamentu jest kluczową przeszkodą w reformie systemu finansowania mediów publicznych.

Przegląd mediów



Pokolenie Henry – kim są

Raport Pokolenie Henry pokazuje Henryków – grupę konsumentów, przebadaną ostatnio przez GfK Polonia i Clue PR i rosnącą w Polsce w siłę. Henrykowie prowadzą wygodne życie, są niezależni i zafascynowani technologiami.

Przegląd mediów



Apple „myśli inaczej” i pozywa Swatcha

Apple pozywa producenta zegarków Swatch. Czy chodzi o patenty, o kształt, o technologię zegarków? Nie, tym razem poszło o hasło reklamowe.

Przegląd mediów



Polsat będzie sprzedawał reklamy na kanale Gimpera

Gimper dołączył do Polsat Media AdTube, czyli sieci partnerskiej dla youtuberów od Polsatu. Wcześniej TVN zrównał go z ziemią w swoim materiale, a Agora rozwiązała kontrakt.

Przegląd mediów



Wydatki reklamowe 2017

Zenith szacuje tegoroczną sumę inwestycji reklamowych na 7,083 mld PLN netto i zapowiada powolny, ale stabilny wzrost.

Przegląd mediów



Szafiarki, podróżnicy, vlogerzy, blogerzy... Jak zarabiają w internecie?

Nowoczesne, kieszonkowe biznesy: zapewniające utrzymanie, ale też żądające nieustannej uwagi.

Przegląd mediów



Gliński planuje wybaczyć Polakom niepłacenie abonamentu

Jacek Kurski krytycznie ocenia pomysł powszechnej abolicji dla osób zalegających z abonamentem. Taki punkt znalazł się w projekcie ustawy przygotowanej przez Ministerstwo Kultury.

Przegląd mediów



YouTube dla marketera. Oto kanały, dzięki którym będziesz na bieżąco

Kanał Sprawny Marketing, polecam tym, którzy nie lubią czekać, a wszystkie informacje preferują mieć w jednym miejscu.

Przegląd mediów



Takiej reklamy na koszulkach piłkarskich jeszcze nie było

Numery piłkarzy na koszulkach wykorzystano do zaprezentowania cen produktów znajdujących się aktualnie w promocji w lokalnej sieci supermarketów będącej sponsorem drużyny.

Przegląd mediów



W spocie Pepsi z Kendall Jenner wszystko poszło nie tak

Pepsi chciało schlebić grupie docelowej, wykorzystać panujące nastroje, zademonstrować społeczną wrażliwość...

Przegląd mediów



Przeciwko molestowaniu, przemocy i dyskryminacji...

Ten kilkuminutowy film w pigułce pokazuje, jak nieznośny może być los kobiety w świecie, w którym maczystowskie podejście do życia na żadnym etapie nie jest temperowane.

Przegląd mediów



Pokochaliśmy e-booki i coraz częściej płacimy za dostęp do muzyki i wideo w internecie

PayPal opublikowała rezultaty najnowszego raportu poświęconego zwyczajom i preferencjom Polaków korzystających z produktów cyfrowych.

Przegląd mediów



Nadlatuje rakieta, nowa tablica na Facebooku

Tylko interesujące nas obszary. Zero znajomych, zero bobasów, zero fotek jedzenia. Tym samym Facebook wykonuje krok w kierunku doboru treści w stylu YouTube.

Przegląd mediów



Pierwsze wrażenie można zrobić tylko raz. Jak skutecznie zaplanować kampanie powitalne?

Odpowiednio przygotowana kampania powitalna pozwala nowemu odbiorcy na nawiązywanie, krok po kroku, więzi z naszą marką.

Przegląd mediów



Komisja Europejska reguluje sektor e-commerce. Jak przygotować się do nowych zasad?

Rok 2017 będzie dla przedsiębiorców działających w e-handlu rokiem zmian.

Przegląd mediów



Nowy spot Allegro: czy będzie kolejnym hitem internetu?

Poznański serwis aukcyjny Allegro pokazał swój nowy spot reklamowy. Część zdjęć powstała w Poznaniu.

Przegląd mediów



Bartosz Węglarczyk zaorał TVP

Dziennikarz przewidział, jak potoczą się losy programu w TVP Info, starannie przygotował się i z uśmiechem na ustach zwyciężył.

Przegląd mediów



Nowy spot MEN wywołał burzę

Spot MEN-u, promujący idee, z którą trudno dzisiaj dyskutować, został uznany za seksistowski. W filmie widzimy jak matka krząta się w domu ze ścierką, podczas gdy jej syn, siedząc na kanapie uczy się programowania.

Przegląd mediów



Facebook pod lupą UOKiK

UOKiK wszczął postępowanie, którego przedmiotem są wzorce umów i regulaminy stosowane w ramach serwisu Facebook.com przez spółkę Facebook Ireland Ltd.

Przegląd mediów

< 12345