Zapisz się na:
Pressletter
Badania
Telewizja

TVN wiosną pokaże nowy serial z Piotrem Adamczykiem


W styczniu 2014 roku Akson Studio rozpocznie zdjęcia do serialu komediowego „Sama słodycz”, który pojawi się w wiosennej ramówce TVN.

Serial „Sama słodycz” to historia mężczyzny, w którego świat wkracza dziewięcioletni syn Staś. W rolach głównych wystąpią m.in.: Piotr Adamczyk, Adriana Kalska, Natalia Klimas i Mateusz Damięcki. Komedia obyczajowa „Sama słodycz” zaplanowana jest na 13 odcinków. Autorką scenariusza jest Agnieszka Pilaszewska. Reżyseruje go Michał Rogalski.

 
(BG, PR)



Jacek Laskowski zastąpi Włodzimierza Szaranowicza w grze FIFA 2016 (wideo)

„M jak miłość”, „Teleexpress” i kabarety hitami lata

Serial HBO trafił do "Księgi rekordów Guinnessa"

TVN ma zapłacić 200 tys. zł kary za treści pornograficzne

TVP stara się o mecze Lecha i Legii w rundzie grupowej Ligi Europy

A A A


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Okładka Press

Robot nie zastąpi reportera

Z Markiem Kacprzakiem z Polsat News rozmawia Elżbieta Rutkowska.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Przeglądarka Chrome będzie blokować reklamy

Przeglądarka internetowa Chrome od wtorku będzie blokować niektóre reklamy oparte na technologii Adobe Flash - poinformował Google. Ma to przyspieszyć ładowanie się stron, zwiększyć bezpieczeństwo i przedłużyć żywotność baterii w urządzeniach przenośnych.

Olejnik bije w Dudę. "Może o nim nie słyszał? Jest taki młody"

Monika Olejnik krytycznie na Facebooku o Andrzeju Dudzie. Pod archiwalnym zdjęciem, które przedstawia Lecha Wałęsę ironizuje z urzędującego prezydenta.

Polskie serwisy VOD nie obawiają się Netfliksa. Pewność siebie czy arogancja?

Netflix potwierdził, że planuje wejście na polski rynek i mimo że nie podał dokładnej daty, wydawałoby się, że polskie serwisy powinny przygotować się na taką ewentualność. Tymczasem większość przekonuje, że Amerykanie na polskim podwórku i tak nie będą mieli żadnych forów, więc specjalnie się nie martwią.

Jak w kampanii reklamowej efektywnie zintegrować światy online i offline?

Dobranie kanału komunikacji zgodnie z preferencjami grupy docelowej kampanii, to jedno z najważniejszych założeń każdej strategii promocji. Dobrze wybrane narzędzie w połączeniu ze starannie przygotowaną treścią komunikatu (czyt. również dostosowaną do gustów odbiorcy) jest przepustką dla marki do osiągnięcia satysfakcjonujących rezultatów swoich działań.

Nasze debaty

Rekomendacja, zaufanie, ludzie

O znaczeniu eventu w komunikacji marketingowej dyskutują przedstawiciele agencji i firm je organizujących.

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
webdesigner
redaktor stron WWW
fotoreporter
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine