Zapisz się na:
Pressletter
Badania
Telewizja

TVN wiosną pokaże nowy serial z Piotrem Adamczykiem


W styczniu 2014 roku Akson Studio rozpocznie zdjęcia do serialu komediowego „Sama słodycz”, który pojawi się w wiosennej ramówce TVN.

Serial „Sama słodycz” to historia mężczyzny, w którego świat wkracza dziewięcioletni syn Staś. W rolach głównych wystąpią m.in.: Piotr Adamczyk, Adriana Kalska, Natalia Klimas i Mateusz Damięcki. Komedia obyczajowa „Sama słodycz” zaplanowana jest na 13 odcinków. Autorką scenariusza jest Agnieszka Pilaszewska. Reżyseruje go Michał Rogalski.

 
(BG, PR)



„Walizka” i „Podróż na Księżyc” z Grand Prix XV Festiwalu Dwa Teatry

Canal+ Discovery szuka uczestników nowego programu przygodowego

Koncern Berlusconiego znów na plusie

TVP 2 zaczyna zdjęcia do serialu według scenariusza braci Miłoszewskich

Komentator Canal+ zatrudniony w klubie Ekstraklasy

A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Wakacje z Grecją

Na początku wakacji Grecja jest na ustach wszystkich, nie tylko w Polsce. Nie o taką promocję jednak zabiega jednak słoneczna Hellada, która lada dzień znaleźć się może w jeszcze większych tarapatach niż obecnie.

Twoje Miasto w RMF FM i TVP Info - na początek Gniezno

W wakacje słuchacze RMF FM i widzowie TVP Info - w ramach wielkiej multimedialnej akcji - będą mogli poznawać ciekawostki i atrakcje polskich miejscowości.

Android TV? Telewizory doczekały się realnej zmiany na lepsze

Wielu osobom Android kojarzy się wyłącznie z lagami, a SmartTV dodatkowo z brakiem aplikacji i średnio wygodną obsługą. Jest jednak szansa, że to niebawem się zmieni. Google przypomniało sobie bowiem, że istnieją nie tylko smartfony, tablety, laptopy i zegarki, lecz także telewizory i wbrew wieszczącym ich rychłą śmierć mają się one całkiem nieźle. I tak oto na rynek zaczęły trafiać telewizory z Android TV.

Raport Interaktywnie.com „Content Marketing”

Co to jest content marketing wiadomo od dawna, ale jak go używać? Z tym bywa różnie. Wszystkie prognozy mówią co prawda o rychłym zmierzchu epoki display, ale niektórym wciąż trudno przestawić się na myślenie o treściach - zwłaszcza że te nie mogą być byle jakie. A wartościowe swoje kosztują. Specjaliści przekonują jednak, że inwestycja się opłaca, a porządny kontent docenią zarówno znudzeni banerami użytkownicy, jak i… Google. Tylko jak go tworzyć, dystrybuować i dopasować do medium? O tym wszystkim piszemy w najnowszym raporcie.

Najnowszy numer

Okładka Press

Moje teksty nie wyskakują jak diabeł z pudełka

Z Bianką Mikołajewską, dziennikarką „Gazety Wyborczej”, rozmawia Grzegorz Kopacz.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine