Zapisz się na:
Pressletter
Badania
Telewizja

TVN wiosną pokaże nowy serial z Piotrem Adamczykiem


W styczniu 2014 roku Akson Studio rozpocznie zdjęcia do serialu komediowego „Sama słodycz”, który pojawi się w wiosennej ramówce TVN.

Serial „Sama słodycz” to historia mężczyzny, w którego świat wkracza dziewięcioletni syn Staś. W rolach głównych wystąpią m.in.: Piotr Adamczyk, Adriana Kalska, Natalia Klimas i Mateusz Damięcki. Komedia obyczajowa „Sama słodycz” zaplanowana jest na 13 odcinków. Autorką scenariusza jest Agnieszka Pilaszewska. Reżyseruje go Michał Rogalski.

 
(BG, PR)



Juliusz Braun chce rządzić TVP przez kolejne lata

Maleje widownia programu "Piekielny hotel" w TVN

Arleta Bojke nagrodzona Wiktorem dla Dziennikarza Roku

Szefowi BBC grożono śmiercią za zwolnienie Clarksona

TVP w 2014 roku na plusie

A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

LeasingTeam: Albo test, albo zwolnienie. Tak się testuje ludzi TVP na śmieciówkach

LeasingTeam: Albo test, albo zwolnienie. Tak się testuje ludzi TVP na śmieciówkach

Nieudany skok Ryszarda Bugaja na Agorę

W "Gazecie Wyborczej", broniąc interesu podatników i obywateli, zwalczamy patologiczne układy biznesowo-polityczne, takie jak afera żelatynowa, afera Rywina, Orlenu, hazardowa czy afery w systemie SKOK-ów. Niestety, zwykle wtedy następuje kontratak, po którym musimy prostować fałszywe tezy. Tym razem Ryszarda Bugaja.

12-godzinne zmiany i tysiące komentarzy dziennie. Jak działają zawodowi rosyjscy trolle?

Armia zawodowych prokremlowskich trolli spamuje codziennie serwisy społecznościowe, również zagraniczne, tysiącami komentarzy. Jak to jest zorganizowane? Kto tych ludzi zatrudnia? Ile zarabiają? Czy trudno dostać taką pracę? O tym wszystkim opowiedział w Radiu Wolna Europa bloger, który pracował jako troll.

Globalna ekspansja Netflixa, jako sposób na zakończenie walki z blokadami regionalnymi? Szkoda, że to tylko półprawda

Podczas premiery Netflixa w Australii, szefostwo serwisu wypowiedziało się na temat łamania blokad regionalnych poprzez VPN. Reed Hastings, CEO Netflixa, twierdzi, że ma sposób na walkę z „geohakerami”, którą jest po prostu globalna ekspansja. Szkoda, że to tylko półprawda.

Najnowszy numer

Okładka Press

Ludzie nie są nudni

Z reportażystą Filipem Springerem rozmawia Mariusz Kowalczyk.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
reporter telewizyjny
fotoreporter
redaktor
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine