Zapisz się na:
Pressletter
Badania
Telewizja

TVN wiosną pokaże nowy serial z Piotrem Adamczykiem


W styczniu 2014 roku Akson Studio rozpocznie zdjęcia do serialu komediowego „Sama słodycz”, który pojawi się w wiosennej ramówce TVN.

Serial „Sama słodycz” to historia mężczyzny, w którego świat wkracza dziewięcioletni syn Staś. W rolach głównych wystąpią m.in.: Piotr Adamczyk, Adriana Kalska, Natalia Klimas i Mateusz Damięcki. Komedia obyczajowa „Sama słodycz” zaplanowana jest na 13 odcinków. Autorką scenariusza jest Agnieszka Pilaszewska. Reżyseruje go Michał Rogalski.

 
(BG, PR)



TVP pokonała TVN w charytatywnym meczu piłkarskim

Pieńkowska przechodzi do TVN 24 Biznes i Świat

Policja wygrała z TVP w charytatywnym meczu w Ostródzie

Firma Baltmedia kręci „Strażaków” na własne ryzyko

Ashton Kutcher zarabia najwięcej spośród telewizyjnych gwiazd w USA

A A A


Inne artykuły








Przegląd mediów

Google pokazało, jak wykorzysta drony do dostaw

Google opublikowało film prezentujący projekt systemu dostaw przesyłek z wykorzystaniem dronów, czyli bezzałogowych statków latających.

Rośnie sprzedaż muzyki w internecie. Spotify i Deezer wzmacniają polski rynek

Polski rynek muzyczny śpiewałby cienkim głosem, gdyby nie rozkwit serwisów streamingowych. W I połowie 2014 r. internauci wykupili w nich o 61 proc. więcej subskrypcji niż rok wcześniej.

Miniversum - Świat w skali mikro skupiony w centrum miasta

W dużych, zatłoczonych miastach trudniej zareklamować i zwrócić uwagę na konkretne miejsca. Mowa szczególnie o tych, położonych ma uboczu lub ukrytych w rzadko uczęszczanych zaułkach. Trzeba wtedy do ludzi wyjść, dać się poznać i powalczyć o klienta w przestrzeni miejskiej. Rzecz jasna zapomnijmy o osobach rozdających ulotki – to żaden sposób na zainteresowanie kogokolwiek. Można jednak zrobić to tak, aby przechodnie zamiast omijać Twoją reklamę szerokim łukiem (jak np. w przypadku osób usilnie wkładających nam w dłoń ulotki), lgnęli do niej, chcieli dowiedzieć się, czego dotyczy i co promuje.

Pierwsza w Polsce kampania oparta na monitoringu i rozpoznawaniu obrazu

Zaczyna się robić coraz bardziej ciekawie jeśli chodzi o zastosowanie technologii rozpoznawanie obrazu w marketingu.

Najnowszy numer

Okładka Press

Patrzony

Próbuję złamać pewien standard dziennikarstwa w Polsce. Szukam poza mainstreamem – mówi Renacie Gluzie Rafał Betlejewski.

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
redaktor
redaktor stron WWW
redaktor
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine