Zapisz się na:
Pressletter
Badania
Telewizja

TVN wiosną pokaże nowy serial z Piotrem Adamczykiem


W styczniu 2014 roku Akson Studio rozpocznie zdjęcia do serialu komediowego „Sama słodycz”, który pojawi się w wiosennej ramówce TVN.

Serial „Sama słodycz” to historia mężczyzny, w którego świat wkracza dziewięcioletni syn Staś. W rolach głównych wystąpią m.in.: Piotr Adamczyk, Adriana Kalska, Natalia Klimas i Mateusz Damięcki. Komedia obyczajowa „Sama słodycz” zaplanowana jest na 13 odcinków. Autorką scenariusza jest Agnieszka Pilaszewska. Reżyseruje go Michał Rogalski.

 
(BG, PR)



"Wspaniałe stulecie" będzie kontynuowane w jesiennej ramówce TVP 1

W maju w największych telewizjach zaczną się programowe wakacje

"Top Gear" wkrótce wróci na antenę BBC

TVN planuje drugą edycję show "Mali giganci"

TVP, TVN i Polsat wspólnie zamówiły badania exit poll

A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Ile wolności słowa w wolności słowa. Po wywiadzie z Grzegorzem Braunem

Problem nie w tym, że faszysta dostaje głos w liberalnym radiu, ale w tym, że nie ma w kraju dziennikarza, który potrafiłby go rozjechać

TVP Kultura: 22 godziny misji na dobę

Kulturalne getto czy telewizja przyszłości dla kreatywnych? TVP Kultura obchodzi dziesiąte urodziny.

Twitter nie będzie tolerował obraźliwych komentarzy

Serwis zaostrza politykę wobec agresywnych komentatorów. Konta tych, którzy nie będą przestrzegać nowych zasad, mogą zostać zablokowane.

Pozbywamy się telewizorów, by produkcje Polsatu, TVN i TVP oglądać w sieci

Serwisy Polsatu, TVN i TVP są bardzo popularne wśród internautów, którzy nie mają telewizorów.

Najnowszy numer

Okładka Press

W stadzie nosorożców

Z Wojciechem Zimińskim rozmawia Jacek Nizinkiewicz.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
reporter telewizyjny
fotoreporter
redaktor
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine