Zapisz się na:
Pressletter
Badania
Telewizja

TVN wiosną pokaże nowy serial z Piotrem Adamczykiem


W styczniu 2014 roku Akson Studio rozpocznie zdjęcia do serialu komediowego „Sama słodycz”, który pojawi się w wiosennej ramówce TVN.

Serial „Sama słodycz” to historia mężczyzny, w którego świat wkracza dziewięcioletni syn Staś. W rolach głównych wystąpią m.in.: Piotr Adamczyk, Adriana Kalska, Natalia Klimas i Mateusz Damięcki. Komedia obyczajowa „Sama słodycz” zaplanowana jest na 13 odcinków. Autorką scenariusza jest Agnieszka Pilaszewska. Reżyseruje go Michał Rogalski.

 
(BG, PR)



Zarząd TVP nie ma zgody na likwidację Ośrodka iTVP HD

NIK uważa outsourcing w TVP za zgodny z prawem

"Perfekcyjna pani domu" kończy ze średnią 1,1 mln widzów i bierze się za porządki w hotelach

Włosi mają płacić abonament rtv razem z rachunkiem za prąd

TV Republika szuka inwestora, zaprasza do współpracy wydawcę "Do Rzeczy"

A A A


Inne artykuły








Jedynki gazet

Dziennik Gazeta Prawna

Przegląd mediów

Rajdowiec w aukcji częstotliwości LTE

Szymon Ruta to szósty gracz w rozgrywce o cenne pasmo dla 
mobilnego internetu. Syn współzałożyciela Polsatu chce inwestować w branży.

Plan rozbicia Google to zagrywka polityków

Projekt podziału internetowego potentata, mający wkrótce trafić do Parlamentu Europejskiego, to przede wszystkim element politycznej gry. I nie musi wcale odnieść sukcesu.

David Tekiela (Bezużyteczna.pl) – Zamarzyło mi się powalczyć z Kwejkiem i Demotywatorami i udało mi się.

AK74 – Przede wszystkim gratuluję wyniku. 13 listopada 2014 roku jeden z Twoich serwisów „Wiedza Bezużyteczna” zanotował 1.5 mln fanów na Facebooku. David Tekiela – Dziękuję bardzo! W zasadzie to 13 listopada wyprzedziliśmy Kwejka, a 1.5 mln fanów zdobyliśmy już początkiem września.

Moda na Sukces znika z telewizji, ale będzie dalej w Sieci. TVP uruchamia nowy serwis VOD

Słynny wywiad prezesa TVP stracił właśnie na aktualności. Wówczas Juliusz Braun stwierdził, że ludzie nie oglądali zagranicznych seriali na antenie Telewizji Polskiej, bo wcześniej zobaczyli je na pirackich serwisach, a telewizyjna ramówka przetrwa najbliższą dekadę.

Najnowszy numer

Okładka Press

Luz w głowie

Podczas dyskusji w „Gazecie Wyborczej” padł argument o obywatelskiej postawie. A ja spytałam: „Jak wszyscy będą obywatelami, to kto będzie dziennikarzem?” – mówi Elżbiecie Rutkowskiej dziennikarka Ewa Siedlecka

Nasze debaty

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
redaktor
redaktor stron WWW
korektor
grafik dtp
webdesigner
dziennikarz prasowy
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine