Zapisz się na:
Pressletter
Badania
Telewizja

Prezenterka TVP 2 ukarana za udział w reklamie (wideo)

autor: Maciej Kozielski
... Marzena Rogalska (fot. Michał Kołyga)

Marzena Rogalska została odsunięta od prowadzenia programu "Pytanie na śniadanie" w TVP 2, bo wystąpiła w kampanii reklamowej sieci dyskontów Biedronka. Wcześniej udział w reklamie uszedł na sucho dziennikarzowi sportowemu Telewizji Polskiej.

Jak podał serwis Wirtualnemedia.pl decyzję o odsunięciu prezenterki podjął dyrektor TVP 2 Jerzy Kapuściński.

 
Marzena Rogalska, prócz współprowadzenia programu "Pytanie na śniadanie" w TVP 2, ma również autorską audycję w Radiu Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory).
 
We wrześniu za udział w reklamie banku PKO BP nie poniósł żadnych konsekwencji Maciej Kurzajewski.
 
Z kolei w zeszłym tygodniu Tomasz Lis, prowadzący autorski program w TVP 2, napisał w blogu w serwisie NaTemat.pl o swoich przygotowaniach do maratonu we Frankfurcie. Na jednym ze zdjęć pije napój izotoniczny, ale trzyma go tak, by widać było wyraźnię etykietę Powerade.
 
Rzecznik prasowy TVP Jacek Rakowiecki pytany, czy udział Lisa w reklamie jest zgodny z obowiązującymi w TVP zasadami stwierdza, że stosuje domniemywanie niewinności. - Ewentualne nasze reakcje mogą nastąpić jedynie po werdykcie uprawnionego do tego organu, jakim w wypadku TVP jest nasza komisja etyki - informuje.

 

 
KOZ




Nowy prezes TVP przywitał się z pracownikami e-mailem

TVP z jednoosobowym zarządem

Janusz Daszczyński zaczyna kadencję prezesa TVP

Katowicki radny planuje turniej piłkarski ku pamięci Dariusza Kmiecika

Program tworzony wraz z PAP w jesiennej ramówce Kino Polska

A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Najnowszy numer

Okładka Press

Wszystkie role Lizuta

Jak dziennikarz religijny „Gazety Wyborczej” stał się współpracownikiem Kuby Wojewódzkiego i celebrytą.

Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Syn Wildsteina OSTRO o śmierci Jana Kulczyka!

Syn Bronisława Wildstaina, Dawid na swoim profilu na Facebooku zamieścił wpis, w którym odniósł się do wczorajszej śmierci polskiego milionera, Jana Kulczyka. Zbulwersowany dziennikarz skupił się przede wszystkim na krytyce medialnego szumu wokół śmierci biznesmena. Bardzo nie podoba mu się nastrój żałoby i to co dzieje się w sieci i w TVN24.

Papierowy miliarder wchodzi w ArtNews

Dawne Abbey House z NewConnect łączy się z amerykańskim wydawcą magazynów o sztuce, kontrolowanym przez Petera Branta.

Testujemy Windows 10 – Spider’s Web TV

W końcu jest! Możecie go pobrać i używać, praktycznie za darmo i bez „haczyków”. Ale czy warto? Wyznajemy zasadę, że jeden obrazek potrafi przekazać więcej, niż tysiąc słów. A my mamy dla was wideo.

9 trendów z Cannes Lions 2015

Przejrzałam wreszcie wszystkich nagrodzonych w tym roku podczas festiwalu w Cannes. Trochę jestem rozczarowana wynikami – wśród nagrodzonych znalazło się wiele kampanii podobnych do tych, które były nagradzane w poprzednich latach.

Nasze debaty

Pożytek z lajków

Co decyduje o dużej roli mediów społecznościowych w komunikacji firm – dyskutują specjaliści od rynku Internetu oraz od komunikacji korporacyjnej w firmach.

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

grafik dtp
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine