Zapisz się na:
Pressletter
Badania
Telewizja

Prezenterka TVP 2 ukarana za udział w reklamie (wideo)

autor: Maciej Kozielski
... Marzena Rogalska (fot. Michał Kołyga)

Marzena Rogalska została odsunięta od prowadzenia programu "Pytanie na śniadanie" w TVP 2, bo wystąpiła w kampanii reklamowej sieci dyskontów Biedronka. Wcześniej udział w reklamie uszedł na sucho dziennikarzowi sportowemu Telewizji Polskiej.

Jak podał serwis Wirtualnemedia.pl decyzję o odsunięciu prezenterki podjął dyrektor TVP 2 Jerzy Kapuściński.

 
Marzena Rogalska, prócz współprowadzenia programu "Pytanie na śniadanie" w TVP 2, ma również autorską audycję w Radiu Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory).
 
We wrześniu za udział w reklamie banku PKO BP nie poniósł żadnych konsekwencji Maciej Kurzajewski.
 
Z kolei w zeszłym tygodniu Tomasz Lis, prowadzący autorski program w TVP 2, napisał w blogu w serwisie NaTemat.pl o swoich przygotowaniach do maratonu we Frankfurcie. Na jednym ze zdjęć pije napój izotoniczny, ale trzyma go tak, by widać było wyraźnię etykietę Powerade.
 
Rzecznik prasowy TVP Jacek Rakowiecki pytany, czy udział Lisa w reklamie jest zgodny z obowiązującymi w TVP zasadami stwierdza, że stosuje domniemywanie niewinności. - Ewentualne nasze reakcje mogą nastąpić jedynie po werdykcie uprawnionego do tego organu, jakim w wypadku TVP jest nasza komisja etyki - informuje.

 

 
KOZ




"Wspaniałe stulecie" będzie kontynuowane w jesiennej ramówce TVP 1

W maju w największych telewizjach zaczną się programowe wakacje

"Top Gear" wkrótce wróci na antenę BBC

TVN planuje drugą edycję show "Mali giganci"

TVP, TVN i Polsat wspólnie zamówiły badania exit poll

A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Jedynki gazet

Gazeta Wyborcza

Przegląd mediów

Ile wolności słowa w wolności słowa. Po wywiadzie z Grzegorzem Braunem

Problem nie w tym, że faszysta dostaje głos w liberalnym radiu, ale w tym, że nie ma w kraju dziennikarza, który potrafiłby go rozjechać

TVP Kultura: 22 godziny misji na dobę

Kulturalne getto czy telewizja przyszłości dla kreatywnych? TVP Kultura obchodzi dziesiąte urodziny.

Twitter nie będzie tolerował obraźliwych komentarzy

Serwis zaostrza politykę wobec agresywnych komentatorów. Konta tych, którzy nie będą przestrzegać nowych zasad, mogą zostać zablokowane.

Pozbywamy się telewizorów, by produkcje Polsatu, TVN i TVP oglądać w sieci

Serwisy Polsatu, TVN i TVP są bardzo popularne wśród internautów, którzy nie mają telewizorów.

Najnowszy numer

Okładka Press

W stadzie nosorożców

Z Wojciechem Zimińskim rozmawia Jacek Nizinkiewicz.

Nasze debaty

Takie reklamy, jakie społeczeństwo

Klient, agencja, dom mediowy, medium – wszyscy są uczestnikami rynku zwanego reklamą. Ale mimo deklaracji o partnerstwie nie zawsze udaje im się grać do tej samej bramki

Wygrywają marki z pomysłem

O tym, jak dziennikarze i konsumenci wpływają na brandy i co zmieniły social media w pracy PR-owców, rozmawialiśmy w warszawskim hotelu Hilton przed ogłoszeniem wyników badania Top Marka

Lojalność jak religia

Prawdziwa lojalność to bliska relacja konsumenta z marką, w której cena produktu przestaje mieć znaczenie – podkreślają uczestnicy debaty zorganizowanej przez „Press” w siedzibie Diners Club International

Archiwum tekstów



Freelinker

fotoreporter
fotoreporter
Copyright 2015© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine