Zapisz się na:
Pressletter
Badania
Telewizja

Prezenterka TVP 2 ukarana za udział w reklamie (wideo)

autor: Maciej Kozielski
... Marzena Rogalska (fot. Michał Kołyga)

Marzena Rogalska została odsunięta od prowadzenia programu "Pytanie na śniadanie" w TVP 2, bo wystąpiła w kampanii reklamowej sieci dyskontów Biedronka. Wcześniej udział w reklamie uszedł na sucho dziennikarzowi sportowemu Telewizji Polskiej.

Jak podał serwis Wirtualnemedia.pl decyzję o odsunięciu prezenterki podjął dyrektor TVP 2 Jerzy Kapuściński.

 
Marzena Rogalska, prócz współprowadzenia programu "Pytanie na śniadanie" w TVP 2, ma również autorską audycję w Radiu Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory).
 
We wrześniu za udział w reklamie banku PKO BP nie poniósł żadnych konsekwencji Maciej Kurzajewski.
 
Z kolei w zeszłym tygodniu Tomasz Lis, prowadzący autorski program w TVP 2, napisał w blogu w serwisie NaTemat.pl o swoich przygotowaniach do maratonu we Frankfurcie. Na jednym ze zdjęć pije napój izotoniczny, ale trzyma go tak, by widać było wyraźnię etykietę Powerade.
 
Rzecznik prasowy TVP Jacek Rakowiecki pytany, czy udział Lisa w reklamie jest zgodny z obowiązującymi w TVP zasadami stwierdza, że stosuje domniemywanie niewinności. - Ewentualne nasze reakcje mogą nastąpić jedynie po werdykcie uprawnionego do tego organu, jakim w wypadku TVP jest nasza komisja etyki - informuje.

 

 
KOZ




Zmarł dziennikarz sportowy TVP Grzegorz Świątkiewicz

Dziennikarka telewizyjna rzuciła pracę na wizji z powodu marihuany (wideo)

Ponad 9,5 mln telewidzów w Polsce oglądało na otwartych antenach jak siatkarze zdobywali złoto

Prowadząca programy w Kuchnia+ i aktor znany z seriali zginęli w wypadku

"Ojciec Mateusz" stracił widzów, ale pozostał liderem pasma

A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Przegląd mediów

Gastronauci.pl sprzedani. Kupują Hindusi z Zomato

Największy w Polsce internetowy przewodnik po restauracjach, Gastronauci.pl, przechodzi w ręce indyjskiej firmy Zomato, działającej w 15 krajach.

Zygmunt Solorz-Żak wyszedł na plus, odkodowując finał mistrzostw

Zagrywka Zygmunta Solorza-Żaka z odkodowaniem finału siatkarskich mistrzostw świata była zagrywką na poziomie naszych złotych medalistów z parkietu. Prezes Polsatu raczej nie stracił finansowo na takim zabiegu.

Stan socialmedia

Dolecieliśmy do czasów zupełnie nowożytnych, obfitujących w technologię ułatwiającą i zarazem utrudniającą nam życie.

„Salesmenship of the moment”, czyli aplikacja Catch-a-plane

Z pewnością pamiętacie ubiegłoroczną kampanię British Airways pod hasłem #LookUp – billboardy, a dokładnie osoby z umieszczonych na billboardach zdjęć, reagowały na przelatujące samoloty BA. Nie dość, że wygenerowała ona spory buzz, wszyscy o niej mówili, to kampania ta dostała także na festiwalu w Cannes Grand Prix – jury doceniło m.in. jej „salesmanship of the moment”.

Najnowszy numer

Okładka Press

Patrzony

Próbuję złamać pewien standard dziennikarstwa w Polsce. Szukam poza mainstreamem – mówi Renacie Gluzie Rafał Betlejewski.

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
fotoreporter
reporter telewizyjny
fotoreporter
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine