Zapisz się na:
Pressletter
Badania
Telewizja

Prezenterka TVP 2 ukarana za udział w reklamie (wideo)

autor: Maciej Kozielski
... Marzena Rogalska (fot. Michał Kołyga)

Marzena Rogalska została odsunięta od prowadzenia programu "Pytanie na śniadanie" w TVP 2, bo wystąpiła w kampanii reklamowej sieci dyskontów Biedronka. Wcześniej udział w reklamie uszedł na sucho dziennikarzowi sportowemu Telewizji Polskiej.

Jak podał serwis Wirtualnemedia.pl decyzję o odsunięciu prezenterki podjął dyrektor TVP 2 Jerzy Kapuściński.

 
Marzena Rogalska, prócz współprowadzenia programu "Pytanie na śniadanie" w TVP 2, ma również autorską audycję w Radiu Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory).
 
We wrześniu za udział w reklamie banku PKO BP nie poniósł żadnych konsekwencji Maciej Kurzajewski.
 
Z kolei w zeszłym tygodniu Tomasz Lis, prowadzący autorski program w TVP 2, napisał w blogu w serwisie NaTemat.pl o swoich przygotowaniach do maratonu we Frankfurcie. Na jednym ze zdjęć pije napój izotoniczny, ale trzyma go tak, by widać było wyraźnię etykietę Powerade.
 
Rzecznik prasowy TVP Jacek Rakowiecki pytany, czy udział Lisa w reklamie jest zgodny z obowiązującymi w TVP zasadami stwierdza, że stosuje domniemywanie niewinności. - Ewentualne nasze reakcje mogą nastąpić jedynie po werdykcie uprawnionego do tego organu, jakim w wypadku TVP jest nasza komisja etyki - informuje.

 

 
KOZ




Rafał Majka podkręca wyniki Eurosportu

Polsat włączy się w akcję „70 sekund ciszy”, TVP boi się odpływu widowni

TTV szykuje program, którego uczestnicy będą oglądać telewizję

Polsat: TVP złożyła ofertę odkupienia siatkarskiego mundialu, ale była nie do zaakceptowania

TVP i ZDF jednocześnie pokażą dokument o wybuchu II wojny światowej

A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Przegląd mediów

Alfabet ks. Adama Bonieckiego

Ks. Adam Boniecki kończy w tym roku 80 lat. Z tej okazji, Tygodnik Powszechny wydał w najnowszym numerze specjalny dodatek poświęcony życiu redaktora seniora.

Prof. Mrozowski: Demokratyzacja mediów? Dziś wszyscy uprawiają propagandę

- W społeczeństwie informacyjnym mamy nadmiar informacji i deficyt wiedzy - mówił w radiu TOK FM prof. Maciej Mrozowski, medioznawca z SWPS.

Efekty cyfryzacji? 30% widzów kablówek i platform rozważa rezygnację

Niemal co trzeci klient płatnej telewizji rozważa rezygnację z oferty, ale co piąty widz naziemny myśli o zakupie telewizji płatnej. Klienci kablówek i platform najbardziej narzekają na ceny i nieciekawe kanały z ofert operatorów, a dla blisko połowy rozważających zmianę powodem może być też pojawienie się naziemnej telewizji cyfrowej.

Strategia marketingowa

Raport z badania przeprowadzonego przez Marketing Progress ujrzał światło dzienne. Nie pamiętam, aby ktoś wcześniej próbował w Polsce zbadać temat strategii marketingowej w taki sposób. A może w ogóle nie próbował?

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów



Freelinker

dziennikarz prasowy
redaktor stron WWW
grafik dtp
dziennikarz prasowy
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine