Zapisz się na:
Pressletter
Badania
Telewizja

Prezenterka TVP 2 ukarana za udział w reklamie (wideo)

autor: Maciej Kozielski
... Marzena Rogalska (fot. Michał Kołyga)

Marzena Rogalska została odsunięta od prowadzenia programu "Pytanie na śniadanie" w TVP 2, bo wystąpiła w kampanii reklamowej sieci dyskontów Biedronka. Wcześniej udział w reklamie uszedł na sucho dziennikarzowi sportowemu Telewizji Polskiej.

Jak podał serwis Wirtualnemedia.pl decyzję o odsunięciu prezenterki podjął dyrektor TVP 2 Jerzy Kapuściński.

 
Marzena Rogalska, prócz współprowadzenia programu "Pytanie na śniadanie" w TVP 2, ma również autorską audycję w Radiu Złote Przeboje (Grupa Radiowa Agory).
 
We wrześniu za udział w reklamie banku PKO BP nie poniósł żadnych konsekwencji Maciej Kurzajewski.
 
Z kolei w zeszłym tygodniu Tomasz Lis, prowadzący autorski program w TVP 2, napisał w blogu w serwisie NaTemat.pl o swoich przygotowaniach do maratonu we Frankfurcie. Na jednym ze zdjęć pije napój izotoniczny, ale trzyma go tak, by widać było wyraźnię etykietę Powerade.
 
Rzecznik prasowy TVP Jacek Rakowiecki pytany, czy udział Lisa w reklamie jest zgodny z obowiązującymi w TVP zasadami stwierdza, że stosuje domniemywanie niewinności. - Ewentualne nasze reakcje mogą nastąpić jedynie po werdykcie uprawnionego do tego organu, jakim w wypadku TVP jest nasza komisja etyki - informuje.

 

 
KOZ




Zmarł znany amerykański dziennikarz Dominick George Pardo, znany jako Don Pardo

Muzo.tv rozpocznie nadawanie 26 września

Grzegorz Skrzecz nie będzie zapraszany do programów Orange Sport

Jan Englert lektorem serialu w History

TVN 7 jesienią wprowadzi pasmo z filmami dokumentalnymi

A A A
... KONTAKT Z AUTOREM
Maciej Kozielski


Inne artykuły








Przegląd mediów

Reklama puchnie na wakacyjnych leżakach

Czyhają przy autostradowych bramkach, zapraszają do kina. Wypoczęty konsument to łatwiejszy cel.

Film na żądanie? Najlepiej od pirata

Legalne serwisy filmowe przegrywają w walce o internautów. Dostęp do oferowanej przez nie treści wideo jest za drogi, a oferta ograniczona. Na pirackich stronach można zobaczyć najnowsze hity i często za darmo

Poczta Polska na YouTube, czyli państwowy moloch odświeża wizerunek

Kampania na YouTube, w której bracia Komersowie zachęcić mają do korzystania z usług Poczty Polskiej, nie zyskała uznania w oczach ekspertów od kreowania marki. Humor jest drętwy, dialogi nieciekawe, a przekaz zupełnie nieczytelny.

Internet jest wszędzie, czyli jak marki nie pozwalają nam być offline

Akcję Kit Kat, w której prawie dwa lata temu w miejscach publicznych ustawiono ławki blokujące dostęp do internetu, pokazuję zawsze jako przykład zjawiska określanego jako wylogowani, de-teching lub JOMO (joy of missing out).

Najnowszy numer

Okładka Press

Pracuję w wywiadzie

Zawsze idę na wywiad z dobrymi intencjami. Ale w czasie rozmowy poznaję człowieka – mówi Magdalena Rigamonti, dziennikarka „Wprost”

Nasze debaty

Z przeszłości do przyszłości

O polskiej transformacji i roli, jaką odegrały w niej media, rozmawialiśmy podczas debaty zorganizowanej z Giełdą Papierów Wartościowych w Warszawie

Pozytywnie o zdrowiu

O promocji zdrowego stylu życia rozmawialiśmy w debacie zorganizowanej w Centrum Olimpijskim w Warszawie

Początek drogi

Zrównoważony rozwój miast i regionów to wyzwanie, przed którym stoją samorządy i firmy.

Marka marzenie

Debata fachowców o tym, jak brand uczynić ikoną.

Archiwum tekstów





Freelinker

fotoreporter
grafik dtp
Copyright 2014© Press sp. z o.o. sp.k.
Created by GoldenSubmarine